Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناورینرم افزار کامپیوترنرم افزار موبایل و تبلت

نرم افزار تیم ویور کماکان از دسترس کاربران ایرانی خارج است ؟!

نرم افزار تیم ویور در حالی کماکان از دسترس کاربران ایرانی -ای پی ایران – خارج است که این نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم  می کند و البته برای استفاده از این امکان، باید بر روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

با استفاده از نرم افزار تیم ویور TeamViewer کاربران می توانند بادسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

از نرم افزار تیم ویور TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید .

این در حالی است که با استفاده از نرم افزار تیم ویور کاربران می توانند با استفاده از این برنامه کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

نرم افزار تیم ویور
محیط دستکتاپ نرم افزار تیم ویور

نرم افزار تیم ویور راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است و شما نیز می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آن ها به صورت آنلاین کمک نمایید.

و حالا سایت نرم افزار تیم ویور از سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ از دسترس کاربران ایرانی خارج شد و تا به امروز کاربران با ورود به سایت TeamViewer با این پیغام روبرو خواهند شد.

TeamViewer does not provide sales, service, or support of any kind to countries that would cause TeamViewer to violate the export provisions of the European Union or the United States or if this is in any way prohibited in accordance with the Common Foreign and Security Policy of the EU or with U.S. export law.

در این متن آمده است که نرم افزار تیم ویور کشورها و سرویس هایی را که از این نرم افزار خلاف مقررات اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا عمل نمایند پشتیبانی نمی کند و البته هنوز مشخص نشده اس که کشور ایران از این برنامه چه استفاده غیر قانونی داشته است که مدیران این وبسایت آن را برای ایرانی ها مسدود کرده اند.

منبع  teamviewer

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا