Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

باکیفیت ترین و بی کیفیت‌ ترین خودروهای تولید داخل در آخرین ارزیابی انجام شده ؟

باکیفیت ترین و بی کیفیت‌ ترین خودروهای تولید داخل در حالی معرفی شده اند که بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در اسفند‌ماه 96 در گروه خودروهای سبک 10 خودرو و در گروه خودروهای سنگین 8 خودرو توانستند 4 ستاره کیفی به دست آورند.بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد در اسفند ماه 1396 تعداد 86664 دستگاه خودرو تولید گردید که 99 درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل 43 مدل خودرو درگروه سبک و 11 مدل در گروه سنگین می‌باشد.

گروه سبک:

بخش وانت:

در این بخش در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

باکیفیت ترین و بی کیفیت‌ ترین خودروهای تولید داخل

بخش سواری:

در این بخش، در سطح قیمتی 1 خودروهای پژو 2008 ، نیومزدا 3 و گرند ویتارا، در سطح قیمتی 2 خودروهای کیا سراتو و هیوندایi20 ، در سطح قیمتی 3 خودروی آسا 30 B و در سطح قیمتی 4، رنو ساندرو ، تندر90 پلاس اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک، و پارس تندر با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

باکیفیت ترین و بی کیفیت‌ ترین خودروهای تولید داخل

مقایسه وضعیت کیفی در بهمن و اسفند 96

باکیفیت ترین و بی کیفیت‌ ترین خودروهای تولید داخل

گروه سنگین:

بخش باری:

در این بخش، خودروهای کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو NPR75K، کامیون ایسوزو NPR75M ، کشنده ولوو FH500، کشنده اسکانیا G410، کشنده ولوو FH460 و کشنده ولوو FM460، با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

باکیفیت ترین و بی کیفیت‌ ترین خودروهای تولید داخل

بخش مسافری:

در این بخش، تنها خودروی تولیدی، اتوبوس بین شهری اسکانیا 4212 مارال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا