گوناگون

با اجرای طرح های زیربنایی وقوع سیل در استان های شمالی کنترل شود

81195263 5750801

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈ غلامحسین اژه ای ˈ روز سه شنبه با حضور در جمع مردم سیلزده منطقه ˈ فراش محله ˈ بهشهر افزود : نبود این بسترها و زیربناهای مورد نیاز باعث شده تا در سال های اخیر استان های شمالی کشور بوی‍ژه بهشهر دچار خسارت های فراوانی شوند.

وی ادامه داد : نباید مردم به واسطه نبود این بسترهای لازم این همه متحمل خسارت شوند.

دادستان کل کشور از تلاش دولت برای رفع خسارت های وارده به مردم مناطق سیلزده خبر داد و گفت : دولت در تلاش است تا در کوتاه ترین زمان این مشکلات را رفع کند.

محسنی اژه ای ابراز امیدواری کرد با حمایت های دولت علاوه بر رفع خسارت های سیل از وقوع دوباره این موضوع نیز جلوگیری شود.

دادستان کل کشور در ادامه سفر به بهشهر به مناطق سیل زده بهشهر از رودخانه ˈ بزپل ˈ یکی از کانون های اصلی سیل سال 91 بهشهر که با احدث سد سرشاخه گیر در سیل اخیر دچار خسارت نشد، بازدید کرد .

شهر بهشهر سال 91 نیز شاهد جاری شدن سیلی بود که شش کشته و دهها زخمی بر جای گذاشته و میلیاردها ریال خسارت به بخش های مختلف وارد کرده بود.

سال 92 نیز سیل دیگری در بهشهر جاری شد که اگر چه تلفاتی در پی نداشت ولی خسارات زیادی به بخش های مختلف از جمله خانه های مردم وارد کرده بود.

سیل هفته گذشته نیز200میلیاردیال به بخش های مختلف این شهرستان خسارت وارد کرد .

شهر بهشهر که در دامنه کوه قرار دارد به خاطر داشتن هفت آبراهه و اجرا نشدن طرح های زیرساختی مورد نیاز با هر بارندگی شدیدی در معرض سیل قرار می گیرد.ک/3

7329/7331/1654

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا