گوناگون

با سبک زندگی اسلامی و دینی فاصله داریم

81159323 5686743

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، حجت الاسلام ˈ ابوتراب بهرامیˈ روز شنبه در مراسم افتتاح مسجد فاطمه زهرا(س) در مقر فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: تقویت فرهنگ اسلامی و آموزه های دینی می تواند ما را به سمت زندگی با معیارهای اسلامی و دبنی رهنمون سازد و این کار نیاز به عزم ملی دارد.

وی پرهیز از اسراف ، صرفه جویی و افزایش بهره وری را جنبه هایی از سبک زندگی اسلامی برشمرد و گفت: هرچند برای رسیدن به قله های بلند تعالی و توسعه موانعی وجود دارد ولی ملت ما ثابت کرده با عزم والای خود همچون هشت سال دفاع مقدس می تواند هر ناممکنی را ممکن کند.

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی کشور به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: معنای مدیریت جهادی آن است که از همه ظرفیت ها و امکانات ملی و بومی خود برای پیشرفت استفاده کنیم.

وی گفت: با عزم ملی و مدیریت جهادی در کشور انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و جنگ هشت ساله با عقب زدن دشمن و سرکوب متجاوز منتهی شد لذا با این ظرفیت ها می توان با عنابت الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر مشکلات و چالش های موجود غلبه کرد.

حجت الاسلام بهرامی در ادامه به تحریم های ظالمانه و غیرقانونی جبهه استکبار علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: می توانیم با عملیاتی کردن اصول 24گانه اقتصاد مقاومتی تحریم ها را پشت سر بگذاریم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از آمادگی نیروی انتظامی برای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در کارهای فرهنگی هم اکنون یک نهضت قرآنی در ناجا شکل گرفته و در این راستا تاکنون 47هزار و 600نفر از پرسنل ناجا و خانواده های آنان زیر پوشش برنامه های قرآنی قرار گرفتند که این افتخاری بزرگ است.

وی با ابراز خرسندی از ساخت مسجد فاطمه زهرا(س) در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان بیان داشت: مسجد مرکز نشر معارف دینی و بصیرت زایی و ترویج آموزه های قرآنی است.

حجت الاسلام بهرامی به وظیفه حساس نیروی انتظامی در برقراری حفظ امنیت و دفاع از نوامیس مردم و صیانت از مرزهای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: بدون امنیت هیچ کار مثبتی نمی توان در کشور انجام داد و خداوند را شاکریم که فرزندان این ملت در نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای امنیت مردم بکار گرفته اند.

آیت اللهˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از ساخت و افتتاح مسجد در مقر فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: نیروهای انتظامی باید به سلاح و صلاح مجهز باشند تا بتواند در انجام ماموریت های الهی و ملی خود موفق باشند.ک/3 646

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا