گوناگون

معاون سیاسی سپاه: تحقق شعار سال جاری تقویت قدرت ملی را به همراه دارد

81159320 5686740

به گزارش ایرنا، رسول سنایی عصر یکشنبه در همایش بصیرتی بسیجیان ناحیه امام رضا (ع) اصفهان در محل این ناحیه اظهار کرد: دشمن اعتراف کرده است که ایران اسلامی زمینه های تبدیل شدن به یک قدرت را دارد و از همین رو باید این نظام مهار شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی الهام بخش جهان اسلام است و اگر بخواهیم این الهام بخشی ادامه پیدا کند باید در عرصه های مختلف پیشرفت داشته باشیم.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه پیشرفت بدون قدرت امکان پذیر نیست، افزود: امروز قدرت صرفا نظامی و تسلیحاتی نیست بلکه فرهنگ و اقتصاد ابعاد دیگری از تولید قدرت برای یک نظام محسوب می شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند مذاکره ما با شیطان برای دفع دشمنی دشمن است ولی این مذاکره به پشتوانه قدرت ملی نیاز دارد.

سنایی راد با اشاره به عوامل قدرت زا در درون نظام اسلامی تصریح کرد: مذاکره با حریف قدرت محور، نیاز به داشتن قدرت در عرصه های مختلف دارد.

وی اظهار کرد: امروز فرهنگ، اقتصاد، قدرت نظامی، وسعت سرزمینی، جمعیت و منابع از جمله مواردی است که برای یک کشور قدرت ملی را محقق می سازد.

وی با تاکید بر ضرورت مصرف کالای داخلی، تصریح کرد: البته تولید گر نیز باید با تولید کالای با کیفیت جامعه را به سمت خود بکشد.

سنایی راد گفت: 18میلیارد دلار ارز و 183تن طلای خانگی به صورت شمش و سکه از جمله مواردی است که اگر وارد بخش تولید شود قطعا تحول آفرین خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در اقتصاد مقاومتی مردم پایه است، افزود: در این مدل مسوولین نیز باید در تراز مردم و همراه مردم باشند.

این کارشناس سیاسی گفت: دشمن در جنگ نظامی شکست خورد و در جنگ فرهنگی نیز به اهداف خود نرسیده است و از همین رو جنگ اقتصادی را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی در این عرصه است و لذا رویکردها باید در این زمینه باشد.

سنایی راد اظهار کرد: رفاه طلبی، دنیا گرایی، تجمل گرایی و مصرف زدگی و امثال آن از جمله موانعی است که پیشرفت در بعد اقتصادی را برای جامعه کند می کند.

وی تاکید کرد: پرهیز از این موانع باید هم در مسوولین و هم در مردم دنبال شود و این کار قطعا نیازمند فرهنگ سازی است.

سنایی راد تصریح کرد: محوریت رهبری، باور به جنگ فرهنگی و اقتصادی در مسوولین و مردم، وحدت و انسجام قوا، مشارکت مردم، هم افزایی همه نیروها و پرهیز از حاشیه سازی از مهمترین الزمات قدرت نرم هستند.

/7134/پ/ 607 ** 1552

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا