گوناگون

جشن توانمندسازی بیش از چهار هزار و 400 مددجوی کردستانی برگزار می شود

81159316 5686736

به گزارش خبرنگار ایرنا، قنبر موسی نژاد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج افزود: این جشن 24 اردیبهشت سال جاری با حضور سرپرست کمیته امداد کشور در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار خواهد شد.

وی افتتاح نمایشگاه توانمندی های مددجویان استان را از برنامه های جانبی این جشن عنوان کرد و گفت: افتتاح مجتمع مسکونی 72 واحدی کارکنان با حضور سرپرست کمیته امداد کشور در شهرک ساحلی سنندج از دیگر برنامه های سالگرد ایام حضور رهبری در استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان برگزاری همایش وکلا و حقوقدانان نیکوکار در سنندج، افتتاح و بازدید از پروژه های احداثی از محل زکات و برگزاری همایش آموزشی، توجیهی و تجلیل از موثرین زکات در مریوان و دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار کردستان را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد.

وی در ادامه به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان در حوزه امداد اشاره کرد و افزود: 100 درصد مصوبات این سفر اردیبهشت سال گذشته عملیاتی شده و به پایان رسید.

وی گفت: براساس مصوبات سفر رهبری 244 میلیارد ریال در راستای کمک به محرومین و مددجویان به این نهاد مصوب شد که با 50 میلیارد ریال اعتبار خارج از مصوبات این رقم به 290 میلیارد ریال رسید.

موسی نژاد اظهار کرد: از محل این مصوبات دو هزار و 500 مورد جهیزیه، حدود 900 طرح اشتغالزایی با صرف اعتبار 81 میلیارد و 500 میلیون ریال و بهره برداری از پنج کانون جوانان پیرو ولایت در استان انجام شد.

موسی نژاد افزود: همچنین در این سفر 830 مورد مسکن مهر مصوب شد که به صورت 100 درصدی تحقق پیدا کرد و 96 واحد نیز بیشتر از تعهد داده شده به محرومان و مددجویان تحت پوشش استان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: همچنین از محل مصوبات سفر رهبری به استان هزار و 660 مورد لوازم خانگی و یک ماه عیدی به مددجویان استان تقدیم شد.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اردیبهشت سال 88 به مدت هشت روز مهمان مردم استان کردستان بودند.ک/2

7348/533

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا