گوناگون

برگزاری دور پایانی مسابقات اسکواش بانوان لیگ برتر باشگاههای ایران در گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، دور آخر چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاههای ایران با شرکت شش تیم حاضر در این پیکارها از صبح امروز در خانه اسکواش شهرستان گرگان برگزار شد.

در بازی های انجام شده صبح امروز، تیم اسکواش بانوان گلستان با ترکیب غزال شرف پور، رضوان سادات نقیبی و مطهره یداللهی توانست با نتیجه سه بر صفر مازندران را از پیش رو بردارد. همچنین، به دلیل غیبت تیم فولاد یزد در این دور، نتیجه بازی این تیم و گلستان سه بر صفر به سود گلستان رقم خورد.

در دیگر بازی های صبح امروز، تیم های اراک و تهران موفق شدند با نتایج مشابه سه بر صفر از سد تیم های مازندران و اراک بگذرند.

بازی های لیگ برتر عصر امروز با دیدار تیم های تهران و فولاد ماهان سپاهان آغاز شده و در حال برگزاری است.

چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاههای ایران با شرکت شش تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان، تهران، اراک، گلستان، مازندران و فولاد یزد عصر فردا با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

برتری برنج سفره گیلان در لیگ یک اسکواش

همزمان با برگزاری دور آخر مسابقات لیگ برتر اسکواش بانوان کشور، پیکارهای دسته اول اسکواش بانوان نیز آغاز شد.

در بازی انجام شده صبح امروز تیم برنج سفره گیلان موفق شد تیم ثامن الحجج کرمانشاه را از پیش رو بردارد.

این رقابت ها عصر امروز با برگزاری مسابقه بین تیم های برنج سفره گیلان و خراسان رضوی دنبال می شود.

در دومین دوره مسابقات لیگ دسته اول اسکواش بانوان کشور تیم های خراسان رضوی، برنج سفره گیلان، سیستان و بلوچستان، اهواز، زنجان، ارومیه، کرمانشاه و تبریز حضور دارند.

گفتنی است، مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر و دسته اول اسکواش بانوان کشور فردا با حضور نمایندگان فدراسیون اسکواش ایران، رییس و اعضای هیأت اسکواش گلستان و تیم های شرکت کننده در خانه اسکواش گرگان برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا