گوناگون

برگزیدگان نمایشگاه نگاره های چوبی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه در مدت بیش از دوماه برگزار شد و علاقمندان بسیاری برای مشاهده بیش از 400 اثر هنر چوب شامل معرق، منبت، مشبک، گره چینی، خراطی، لایه چینی در محل ارگ آزادی حضور پیدا کردند.

در این رویداد فرهنگی بیش از 250 هنرمند هنرهای سنتی خود را از اقصی نقاط کشور آثارشان را به این نمایشگاه فرستادند که در نهایت از این بین تعداد 10 هنرمند به عنوان برگزیده و 10نفر نیز به عنوان تقدیر شوندگان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم برگزیدگان یازدهمین نمایشگاه نگاره های چوبی در رشته های معرق، منبت، مشبک، خراطی، ساز سازی، گره چینی و آثار حجمی و کاربردی از سوی هیات داوران معرفی و با اهدای لوح و جوایزی از آنان تقدیر شد و بسیاری از هنرمندان در آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری حاضر شدند و به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

آخرین دوره نمایشگاه نگاره های چوبی در سال 87 برگزار و پس از وقفه ای پنج ساله در اسفند 92 بار دیگر این نمایشگاه در محل سازمان میراث فرهنگی برگزار شد و از 17 اسفند 1392 آغاز به کار کرد و بیش از 400 اثر از هنرمندان رشته های منبت، مشبک، ساز سازی، خراطی و … در معرض دید عموم قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا