گوناگون

لزوم تجهیز راهدارخانه‌ها و آمادگي اكيپ‌های راهداري در آستانه سفرهاي تابستاني

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناوی بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازديد از راهدارخانه‌ها و كارگاه ماشين‌آلات راهداری آذربایجان غربی، ضمن تاكيد بر لزوم نوسازي ماشين آلات راهداري آذربايجان غربي، خواستار تجهیز راهدارخانه ها و آمادگي اكيپ ها و ماشين آلات راهداري قبل از شروع سفرهاي تابستاني در سطح استان و کشور شد.

وی ضمن بررسي وضعيت تجهيزات و امكانات راهداري بر لزوم نوسازي 161 دستگاه ماشين آلات فرسوده آذربايجان غربي تاكيد و در خصوص بازسازي 14 دستگاه از ماشين آلات راهداري استان قول مساعد داد.

اين مقام مسئول همراه با مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي از راهدارخانه‌هاي مركزي اروميه و راژان، كارگاه ماشين آلات راهداري استان، راهدارخانه مركزي و قره تپه سلماس و راهدارخانه سه راهي ايواوغلي در شهرستان خوي بازديد كردند.

همچنین طی امروز مشاور وزير و مديركل دفتر ارزيابي و عملكرد وزارت راه و شهرسازي به منظور بازديد از روند اجراي ساخت بزرگراه اروميه- مهاباد- مياندوآب، ايستگاه راه آهن شهرستان نقده و راه روستاي بالستان از توابع بخش مركزي اروميه به آذربايجان غربي سفر كرد.

شهريار اسلامي تبار در ديدار با مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي بر تكميل طرح ملي احداث راه آهن مراغه- اروميه تاكيد كرد و گفت: سياست‌هاي نوين دولت تدبير و اميد در حوزه صنعت حمل و نقل بر توسعه شبكه ريلي كشور تاكيد دارد.

وي با بيان اينكه تحويل اساسي در بخش حمل و نقل ريلي از جمله برنامه هاي اولويت دار وزارت راه و شهرسازي است، گفت: ضريب ايمني بالا، كاهش در مصرف سوخت و سازگاري با محيط زيست از جمله مزيت هاي حمل ونقل ريلي نسبت به حمل و نقل جاده‌اي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا