Mihanpostپزشکیپیشنهاد سردبیرعمومی

بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی را بشناسید

در این مطلب از میهن پست بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی را به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد. اگر مشکل شوره سر دارید این شامپو ها را نیز امتحان کنید.شامپوهای ضدشوره ایرانی از نظر فرمول، تأثیرگذاری و کیفیت قابل‌قبول هستند. همچنین به‌دلیل داشتن قیمت‌های پایین‌تر و مناسب‌تر نه‌تنها مصرف‌کنندگان از آنها استقبال می‌کنند، بلکه پزشکان و مشاوران پوست و مو هم اغلب برندهای ایرانی را پیشنهاد می‌دهند.

شامپو ضدشوره ویتاکر درمالیفت

این شامپو برای موهای چرب به رنگ سبز و برای موهای خشک به رنگ آبی در بازار موجود است. طبق ادعای تولیدکننده، این شامپو فاقد مواد شوینده سولفاته و پارابن است. این محصول بر پایه اسیدهای آمینه ضروری موردنیاز مو فرموله شده است.

بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی
بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی

با بررسی دیدگاه‌های کاربران به این نتیجه رسیدیم که کیفیت این محصول متوسط است. قیمت آن مناسب است و تأثیر تقریبا سریعی دارد، اما ظاهرا بعد از قطع مصرف آن شوره سر برمی‌گردد. ظاهرا این شامپو ازنظر تأثیر ابتدایی قوی عمل می‌کند، اما بعد از چند بار مصرف بی‌اثر می‌شود. به‌نظر می‌رسد این شامپو برای افرادی که شوره سر آنها زیاد شدید نیست مناسب باشد. برخی کاربران از غلظت کم شامپو به‌عنوان نقطه‌ضعف آن یاد کردند.

شامپو ضدشوره سینره

این شامپو با بهره‌گیری از خواص ضدباکتری و ضدقارچ گیاهان دارویی مثل پرسیاوش، آویشن و بید تولید می‌شود. با توجه به گفته‌های تولیدکننده، در هفته اول مصرف شامپو، اثر آن را برای رفع شوره سر مشاهده خواهید کرد و پس از یک ماه استفاده، درمان شوره سر کامل می‌شود.

بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی
بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی

عده قابل‌توجهی از کاربران پس از استفاده از این محصول از عملکرد آن راضی بوده‌اند. البته کاربرانی هم هستند که آن را برای شوره سر بی‌اثر دانسته‌اند. باید به این نکته توجه داشت که تاثیر شامپوهای مختلف در افراد یکسان نیست. توصیه مشاوران این است که در صورت تداوم مشکل شوره سر، شامپو ضدشوره خود را تغییر دهید. از دیدگاه کاربران، رایحه خوب، تمیز کنندگی قوی مو و جنبه درمانی مؤثر این شامپو از نکات مثبت آن به شمار می‌رود. در مقابل، برخی کاربران از کم‌اثر بودن، خشک شدن مو پس از استفاده و کف ناکافی به عنوان نکات منفی شامپو صحبت کرده‌اند.

شامپو ضدشوره اویدرم

اویدرم از محصولات پرطرفدار ایرانی است که واقعا در بسیاری از مشکلات مربوط به موها امتحانش را پس داده است. شامپو ضدشوره اویدرم مخصوص درمان شوره سر شدید و مزمن است. در تولید این شامپو علاوه‌بر ترکیبات ضدشوره شیمیایی، از گیاهان دارویی نیز استفاده می‌کنند. فهرستی طولانی از مواد شیمیایی مانند سیکلوپیروکس، پیریتیون زینک، اسید سالیسیلیک و ترکیبات طبیعی نظیر روغن درخت‌چای، گزنه، مورد، آویشن، کالاندولا، گل ختمی، آرنیکا، فنوگریک، آلوئه‌ورا در این شامپو به‌کار رفته‌اند.

بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی

شاید بتوان گفت میزان رضایت و استقبال مصرف‌کنندگان از این شامپو حتی در مقایسه با شامپوهای خارجی بی‌نظیر است. بسیاری از کاربرانی که حتی از درمان شوره سر با انواع محصولات خارجی و گران‌قیمت نا‌امید شده‌ بودند، بعد از اولین هفته مصرف، تأثیر این شامپو را مشاهده کرده‌اند. اویدرم علاوه‌بر کیفیت عالی، قیمت مناسبی هم دارد.

تعداد انگشت‌شماری از افراد پس از مصرف این شامپو، از احساس خشکی در پوست و موی خود ابراز ناراحتی‌ دارند. البته بسیاری از شامپوهای امروزی به‌دلیل ترکیباتی که دارند و نیز به علت اینکه حاوی نرم‌کننده نیستند، موها را خشک می‌کنند و باید به همراه نرم‌کننده مصرف شوند. بعضی از مصرف‌کنندگان هم این شامپو را درمانی مقطعی می‌دانند و بر این باورند که پس از قطع مصرف، شوره سر بازمی‌گردد.

شامپو ضدشوره سریتا

برند سریتا محصولات ضدشوره خود را در دو رنگ آبی (دو در یک) مخصوص درمان شوره‌های کم و متوسط و رنگ قرمز (+pz) برای درمان شوره‌ شدید و مقاوم به بازار عرضه می‌کند. سریتای آبی حاوی ترکیباتی برای کاهش التهاب و خارش پوست سر است که به پوست آرامش می‌دهد. سریتای قرمز که تخصصی است، علاوه‌بر ترکیبات شیمیایی مانند پیروکتون اولامین، زینک و اسید سالیسیلیک دارای عصاره دانه انار، نعناع‌فلفلی و رزماری هم هست. بسیاری از مصرف‌کنندگان از تأثیر قابل‌قبول، کیفیت مناسب، قدرت تمیز‌کنندگی بالا و کنترل چربی عالی آن رضایت داشته‌اند. برخی از کاربران عنوان کردند که این برند را به توصیه پزشک برای حل مشکل شوره سر تهیه کرده‌اند. یکی از مهم‌ترین دلایل رضایت کاربران از این شامپو، ویژگی خنک‌کنندگی آن است که به آرامش پوست سر و کم‌شدن خارش ناشی از شوره کمک می‌کند.

بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی

از نکات منفی این شامپو که برخی کاربران از آن شکایت دارند، بوی تقریبا نامطبوع آن است. بااین‌حال، به‌دلیل تأثیر بالای آن در درمان شوره سر همچنان حاضرند از آن استفاده کنند. بعضی از کاربران هم گفته‌اند که درب محصول به‌سختی باز می‌شود و قیمت آن درمقایسه با حجم کمی که دارد، خیلی بالاست.

شامپو

محصولات ضدشوره استم سل برای موهای چرب به رنگ فیروزه‌ای و برای موهای خشک به رنگ آبی در بازار موجود است. استم سل ادعا می‌کند که در محصولاتش از مواد شیمیایی مضر مانند سولفات و پارابن استفاده نمی‌کند. این شامپو علاوه‌بر کمک به حفظ رطوبت پوست سر و مو، خارش و التهاب پوست سر را کاهش می‌دهد و از عود مجدد شوره سر جلوگیری می‌کند. درخشندگی موها و راحت شانه‌شدن آنها دو مورد از مزایای برجسته این محصول هستند.

بهترین شامپوهای ضدشوره ایرانی

بااین‌حال دیدگاه‌های کاربران درباره شامپو ضدشوره استم سل، تا حد زیادی متفاوت بود. به‌طوری‌که واقعا نمی‌توان تصمیم گرفت این شامپو واقعا تأثیری در درمان شوره سر دارد یا خیر. برخی از کاربران که از آن برای موهای خشک و شوره‌دار استفاده کرده بودند، از آن رضایت داشتند و عنوان کردند که این شامپو در کنار رفع شوره، چربی مفید پوست سر را حفظ می‌کند. همچنین ازآنجاکه کاملا خوش‌عطر و سبک است، می‌توان از آن به‌عنوان شامپو روزانه هم استفاده کرد. این در حالی است که برخی کاربران از این شامپو رضایت کافی نداشتند و آن را برای شوره سر کاملا بی‌اثر دانستند. برخی هم گفته‌اند که با مصرف این شامپو، موهایشان سریع‌تر از قبل چرب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا