گوناگون

بیمارستان اهرم تخصصی و تجهیز می‌شود/ راه‌اندازی بخش‌های اتاق عمل و جراحی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا رئیسی ظهر پنجشنبه در نشست مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه بخش سلامت صورت گرفته است و افزایش شاخص‌های سلامت به عنوان اولویت دولت در دستور کار است.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع تحول نظام سلامت، ادامه داد: این طرح نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت سلامت در جامعه خواهد داشت و بیماران با پرداخت پنج یا 10 درصد هزینه‌های درمانی در بیمارستان‌های دولتی درمان می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ادامه به رویکرد دولت تدبیر و امید برای تغییر و تحول در زمینه بهداشت درمان و حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: پیشگیری از بیماری‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مقدم بر درمان است و هم هزینه‌های آن پائین‌تر است و هم باعث ارتقای شاخص‌های سلامت می‌شود.

استقرار متخصص رادیولوژی، زنان، اطفال و داخلی در بیمارستان اهرم

وی از استقرار متخصص رادیولوژی، زنان، اطفال و داخلی در پلی کلینیک شهید رجایی شهرستان تنگستان خبر داد و اضافه کرد: رفع نیازهای اورژانس و بیمارستان امام حسین(ع) اهرم در دستور کار است که امیدواریم بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

رئیسی از راه‌اندازی بخش‌های اتاق عمل و جراحی در فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع)  تنگستان خبر داد و افزود: توسعه زیرساخت‌های درمانی نقش بسیار مهمی در بهبود شاخص‌های سلامت خواهد داشت که باید به خوبی در این زمینه گام برداریم.

وی با اشاره به هزینه 25 میلیارد ریالی بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم در هر سال، تاکید کرد: این درامدها نمی‌تواند نیازهای این بیمارستان را رفع کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا