گوناگون

نمایندگان مردم همدان در مجلس حمایت از تولیدکنندگان را اولویت بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر خجسته ظهر پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان اظهار داشت: تولید و تولیدکنندگان در اوج مظلومیت قرار گرفتند و با توجه به شرایط اقتصادی کشور دچار مشکلاتی هستند که نباید بر این مشکلات اضافه شود.

وی با بیان اینکه بانک ها باید به تولید کنندگان کمک کنند، ابراز داشت: بانکها در حمایت از تولید کنندگان باید کمک کنند تا وضعیت اشتغال فعلی حفظ شود و با کمک به تولید کنندگان اشتغال نیز افزایش پیدا کند چراکه در استان های دیگر از تولید کنندگان حمایت بیشتری می شود و مدیران بانکهای استان نیز باید از آنها الگو بگیرند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شوارای اسلامی با اشاره به اینکه تولید در استان همدان نیازمند حمایت بیشتر است، اظهار داشت: باید از سرمایه ها در تولید استفاده شود نه اینکه برای خرید ملک و املاک و اموال هزینه شود.

خجسته با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان همدان حامی تولید کنندگان است، گفت: مجموعه نمایندگان استان همدان باید حمایت کافی و وافی از تولید و تولید کنندگان داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت منطقه ویژه جهان آباد بیان داشت: با راه اندازی این منطقه 30 هزار شغل در استان همدان ایجاد می شود و ورود سرمایه گذاران به استان همدان نیز موجب افزایش سرمایه در گردش خواهد شد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: جلسات زیادی را در کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری حضور داشتم اما این جلسات بیشتر به بررسی مشکلات بدهکاران بانکی اختصاص پیدا کرده که از وظایف شورا خارج است.

محمد علی پور مختار با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات بدهکاران بانکی باید کارگروه دیگری تشکیل شود، ابراز داشت: چهار ماه از سال گذشته و باید به فکر تولید اشتغال و رشد تولید در استان باشیم و وظیفه شورای اشتغال نیز همین موارد است.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از دستگاه ها اطلاعات طبقه بندی شده در مورد اشتغال نداشتند، بیان داشت: فرصت ها باید در این جلسات مطرح و مشکلات و معضلات به چالش کشیده شود و واحد های معطل تعین تکلیف شوند.

پور مختار گفت: شورای اشتغال باید برای حل مشکل بیکاری در استان همدان به دنبال راهکار و بیان راه حل باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا