گوناگون

چهارمین مجمع بسیج شهرستان بروجرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بیاتی رئیس مجمع بسیج شهرستان بروجرد ظهر پنجشنبه در این مراسم اظهار داشت: پس از گذشت سالها از پایان جنگ تحمیلی در مرزهای ایران و عراق هیچ نامی از کشته شدگان عراقی و هیچ نامی از صدام نیست در حالیکه عکس امام راحل(ع) محبوب قلوب ملت است.

وی با بیان اینکه رشادت ها و فداکاریهای شهدای دوران دفاع مقدس نیز مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: با تشکیل مجمع بسیج نیاز به حمایت مسئولان داریم که بتوانیم اهداف مجمع را پیش ببریم.

وی ادامه داد: کار مجمع شناسایی آفتهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، امنیتی و بهداشتی است.

رئیس مجمع بسیج شهرستان بروجرد با بیان اینکه کار مجمع آفت شناسی، آفت زدایی و پاکسازی است، اظهارداشت: برای خشکاندن ریشه تمامی افتها باید ارگانها و دستگاههای اجرایی شهرستان بسیج شوند و با ارائه راهکارهای لازم این مجمع را حمایت کنند.

سرهنگ بیاتی با اشاره به صحبتهای وزیر جنگ آمریکا در زمان جنگ تحمیلی ایران بیان داشت: در آن زمان وزیر جنگ آمریکا گفته است که از همه لحاظ از ایران جلوتر هستیم اما یک برتری ایران بر ما دارد که ما را مستاصل کرده و آن داشتن روحیه حماسی مردم ایران است.

وی تصریح کرد: امروز باید برای حل مشکلات جامعه به دنبال مدیریت جهادی باشیم و نگذاریم دشمنان با اهداف پوچشان جوانان ایرانی را از درون تهی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا