گوناگون

تاکسی‌های درون شهری بوشهر پاسخگوی نیازها نیست/ساماندهی خودروهای مسافرکش شخصی

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی عصر شنبه در نشست شورای حمل و نقل و سوخت استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت‌های سوخت تغییر کرده است، همه مسئولان باید تلاش کنند و اجازه ندهند که نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی تغییر کند.

وی بر لزوم تلاش برای تثبیت قیمت‌ها تاکید کرد و افزود: هرگونه تغییر قیمت در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی باید با نظارت دقیق مسئولان مربوطه اعمال شود و باید کنترل لازم در این زمینه صورت بگیرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: افزایش کرایه‌ها و نرخ حمل و نقل عمومی تاثیر بسیار زایدی بر زندگی مردم دارد و به خاطر همین اهمیت باید تلاش کنیم که معیشت مردم با مشکل مواجه نشود.

کرایه آژانس‌ها نباید تغییر کند/ لزوم نظارت مسئولان بر نرخ حمل و نقل

وی به تاثیر افزایش قیمت سوخت و افزایش نرخ حمل و نقل بر زندگی خانوارهای مختلف اشاره کرد و بیان داشت: تشدید نظارت ها در بخش حمل و نقل می‌تواند در کنترل قیمت‌ها نقش زیادی داشته باشد.

رستمی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر دفتر شهری استانداری بر نرخی که توسط تاکسیرانی و اتوبوسرانی تعیین و اعمال می شود، خاطرنشان ساخت: کرایه آژانس‌ها نیز نباید تغییر کند و مسئولان مربوطه نظارت کافی داشته باشند.

وی بر لزوم ساماندهی خودروهای مسافرکش شخصی در شهر بوشهر برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تاکید کرد و افزود: تاکسی‌های درون شهری موجود به سبب کم بودن و همچنین فرسوده بودن پاسخگوی نیاز مردم نیستند و باید هم خودروهای شخصی مسافربر ساماندهی شوند و هم تاکسی‌های گردشی به صورت خطی خدمات‌دهی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا