گوناگون

تاکسی دریایی در بندرعباس راه اندازی شود/ لزوم پرداخت به موقع مالیات

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: فلسفه روزه پرداختن به درون و خودسازی معنوی است و باید به اصلاح درون در این ماه بیشتر توجه کنیم.

وی در ادامه بر لزوم پرداخت به موقع مالیات تاکید کرد و افزود: با پرداخت به موقع مالیات، دولت می تواند خدمات بهتری ارائه دهد و همچنین دستگاه های اجرایی باید نسبت به پرداخت بدهی های خود توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: در استان هرمزگان ادارات و مجموعه های دولتی هستند که بدهی زیادی در زمینه برق دارند و پول برق خود را پرداخت نکرده اند که در فصل گرما، پرداخت به موقع بدهی برق می تواند از نوسانات برق در استان جلوگیری کند.

نعیم آبادی تصریح کرد: پرداخت به موقع مالیات و بدهی ها نقش بسیار مهمی در تحقق اقتصادی مقاومتی دارد و اقتصاد مقاومتی به معنای عدم وابستگی اقتصاد به نفت است.

وی همچنین با اشاره به روز شهرداری ها و دهیاری ها به مشکل ترافیک در شهر بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: برای رفع این مشکل می توان در بندرعباس تاکسی دریایی راه اندازی کرد و متاسفانه ما از ظرفیت های دریا آنگونه که باید بهره نمی بریم و از آب روان برای روان سازی مشکلات استفاده نمی کنیم.

امام جمعه بندرعباس همچنین روز ادبیات کودک و نوجوان را گرامیداشت و افزود: باید داستان های قرآنی را در قالب ادبیات کودک نگارش کنیم تا مفاهیم و آموزه های دینی به کودکان منتقل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا