گوناگون

حمایت صهیونیست ها از جنایات گروه های تکفیری/ دشمنان به دنبال ایجاد عدوات در بین مسلمین هستند

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در آیین نمازجمعه این هفته شهربابک با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و بیان فرازی از دعای پیامبراکرم (ص) هنگام رویت هلال ماه رمضان گفت: پیامبراسلام (ص) امنیت، ایمان و سلامتی را ازخداوند مسئلت می کند و در روایات ائمه معصومین (ع) نیز آمده است که هیچ نعمتی گوارتر از امنیت نیست.

امام جمعه شهربابک تقابل اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی را توطئه سرویس های جاسوسی و امنیتی غربی ها دانست و گفت: امروز تمام تلاش شیاطین و دشمنان اسلام این است که اسلام قلابی را با اسلام ناب و حقیقی درگیر کرده تا به اهداف و منافع خودشان دسترسی پیدا کنند.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: به همین علت امروز شاهد حمایت های علنی صهیونیست ها و کشورهای غربی از جنایات تروریستهای تکفیری و وحشی گری های آنها باشیم.

دشمنان به دنبال ایجاد کینه در بین امت اسلامی هستند

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد کینه، بغض و عداوت در میان مسلمانان هستند، افزود: امت اسلامی باید با هوشیاری و بیداری و با رجوع به قرآن کریم و انس با کلام الله وحی اسلام حقیقی و ناب را از اسلام آمریکایی تشخیص داده و با تحکیم اخوت و برادری در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کند.

حجت الاسلام منتظری در خطبه دوم نماز جمعه شهربابک از خدمات و فداکاری های حضرت خدیجه (س) تجلیل کرد و همگان را به مشارکت در اجرای طرح های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) فراخواند و افزود: در سال 92 مردم مومن و خیر شهربابک در ماه مبارک رمضان بیش از 600 میلیون ریال از طریق اجرای این طرح ها به کمیته امداد کمک کردند.

امام جمعه شهربابک خدمات مسئولین شهرستان را مایه خوشحالی و امیدواری مردم ذکر کرد و با گرامیداشت روز شهرداری و دهیاری گفت: تلاش شهرداران و دهیاران و مدیریت جهادی آنها در عمران و آبادانی شهرها و دهستانها مایه امیدواری مردم و رضایت آنها از اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا