گوناگون

تاکید ایران و الجزایر بر گسترش همکاری بیشتر برای مبارزه با جرایم سازمان یافته

81165162 5697427

به گزارش ایرنا به نقل از سفارت ایران در الجزیره، سردار احمدی مقدم که به الجزایر سفر کرده شامگاه پنجشنبه در سومین روز سفر خود با طیب بلعیز وزیر کشور الجزایر دیدار و گفت وگو کرد.

طرفین در این دیدار در زمینه همکاری های امنتیی و انتظامی بویژه جرایم سازمان یافته که می تواند چالش بزرگی در امنیت صلح وثبات دو کشور باشد، به تبادل نظر پرداختند.

وزیر کشور الجزایر در این دیدار از توسعه همکاری ها در زمینه های امنیتی و انتظامی استقبال کرد و خواستار انجام گام های عملی تر از سوی مقامات مسئول دو کشور شد.

سردار احمدی مقدم نیز با ابراز رضایت از سفر به الجزایر و گفت و گو و بازدید از مراکز امنیتی و پلیسی این کشور، مراتب تمایل وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران را در تقویت همکاریهای دو کشور و سفر بلعیز به تهران ابلاغ کرد.

در سفر فرمانده نیروی انتظامی کشورمان به الجزایر، همچنین صورتجلسه همکاری های دو کشور در زمینه انتظامی و امنیتی توسط روسای پلیس دو کشور امضاء شد.

سردار سرتیپ ˈاسماعیل احمدی مقدمˈ روز دوشنبه پس از ورود به پایتخت الجزایر در دیدار با سرلشگر ˈعبدالغنی هاملˈ مدیرکل اداره امنیت ملی ( پلیس ) این کشور، در خصوص همکاری های بیشتر دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم، مواد مخدر، مهاجرت غیرقانونی و دیگر فعالیت های نیروهای پلیس به تبادل نظر و رایزنی پرداخت.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را در این سفر، فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر (رییس پلیس فتا)، فرمانده دانشکده نیروی انتظامی و تنی چند از فرماندهان این نیرو همراهی می کنند.

شبد** 1200 ** 1597

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا