گوناگون

تاکید رییس کل دادگستری کرمان بر حمایت از سرمایه گذاری

81240520 5828311

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعلی توکلیˈ روز چهارشنبه در حاشیه نشست با مدیران بخش های مختلف شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان در گفت و گو با ایرنا، افزود: همه زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در استان آماده است و یک شرط اساسی در این حوزه لازم است که آن هم همدلی و همکاری همه مدیران می باشد.

وی بیان کرد: باید نسبت به یکدیگر حسن ظن داشت و هم را تقویت کرد تا مشکلات برطرف و رشد و توسعه و عدالت محقق شود.

وی ادامه داد: مدیران شهری باید همکاری کنند تا این خدمات بزرگ در مجتمع گل گهر سیرجان محقق شود و کسانی که سنگ اندازی و مانع تراشی در مسیر خدمت کنند این کار به صلاح شهرستان نیست.

رییس کل دادگستری کرمان گفت: مجموعه گل گهر مایه افتخار و غرور است که جوانان ما این همه تلاش و سرمایه خود را در این مکان متمرکز می کنند.

وی اظهار کرد: ما نیز اعلام حمایت می کنیم و طبیعی است وقتی یک معدن بزرگ مثل گل گهر بخواهد کار بزرگی انجام دهد باید هزینه کند ولی این هزینه ها نباید خارج از حد متعارف باشد.

حجت الاسلام توکلی گفت: وقتی می خواهد خط انتقال آب یا دکل برق عبور کند باید مردم و مسوولان کمک کنند.

به گزارش ایرنا، ˈمحمد جلال مابˈ مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در این نشست از سرمایه گذاری 23 هزار میلیارد تومانی در اجرای طرح های توسعه در سال 1393 و 1394 خبر داد و گفت: شش خط تولید کنستانتره و گندله در سال جاری و پنج طرح تولیدی فولاد و آهن در سال آینده به بهره برداری می رسد.ک/3

7435/8154

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا