گوناگون

تاکنون 701 شهر و روستای گلستان از گاز طبیعی بهره مند شده اند

81240529 5828323

ˈصفرعلی جمال لیوانیˈ روز چهارشنبه در این باره اظهار کرد: از مجموع پروژه های گازرسانی شده، تعداد 29 پروژه آن شهری بوده که همه شهرهای استان را شامل می شود ضمن این که تعداد 672 پروژه آن نیز روستایی است.

وی افزود: این شرکت هم چنین تاکنون توانسته است تعداد یک هزار و 518 واحد صنعتی عمده و جزء استان را از نعمت گاز طبیعی بهره مند نماید که این امر افتخاری برای این شرکت در زمینه توسعه چرخه اقتصادی استان است.

این مقام مسئول در باره گازرسانی به جایگاه های سی ان جی گفت: هم چنین تعداد 63 جایگاه سی ان جی نیز در سطح استان گازرسانی شده که مشغول سرویس دهی به خودروهای گازسوز هستند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان افزود: در حال حاضر تعداد کل مشترکین تحت پوشش شرکت گاز استان افزون بر 451 هزار و 551 مشترک است که تعداد 276 هزار و 867 مشترک مربوط به بخش شهری و تعداد 174 هزار و 684 مشترک نیز مربوط به بخش روستایی است.

جمال لیوانی در ادامه با اشاره به این که صد درصد جمعیت شهری از نعمت گاز بهره مند هستند تصریح کرد: به تمامی 29 شهر موجود این خطه سرسبز گازرسانی شده و استان گلستان از حیث گازرسانی به شهرها به عنوان استان سبز مفتخر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر معادل 95 درصد خانوار استان گلستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و مصرف کننده این انرژی پاک هستند.

وی هم چنین گفت: هم اینک این شرکت مطالبات قابل توجهی را از بخش های مختلف به ویژه صنایع و جایگاه های سی ان جی دارد که تاکنون وصول نشده است لذا از مشترکین تقاضا داریم هر چه سریع تر بدهی های معوق خود را پرداخت نمایند تا بتوانیم مبالغ دریافتی را در اجرا و تکمیل پروژه های گازرسانی صرف کنیم.

602

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا