گوناگون

افزایش مصارف هزینه ، تامین اجتماعی را با چالش روبرو کرده است

81240495 5828278

سید فاضل حیدری بلوکی چهارشنبه در دیدار با رییس وکارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان ضمن بیان اینکه منابع و مصارف باید متوازن باشد، اظهار داشت: نسبت ورودی به خروجی تامین اجتماعی در کشور شش به سه دهم و در استان 13 به هشت می باشد.

وی ادامه داد: هر این نسبت به سمت کوچک شدن می رود ،سازمان بیمه گر به سمت بحران پیش می رود واگر به کمتر از پنج برسد به مرز ورشکستگی رسیده است.

حیدری بلوکی بیان داشت: مساله افزایش مصارف به خاطر این دیدگاه و نگرش بوده که می توان برای رفع هر مساله و مشکلی از منابع تامین اجتماعی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این دیدگاه باعث شده مسوولان بخواهند برای هر اتفاقی از منابع تامین اجتماعی استفاده کنند تصریح کرد: منابع موجود در تامین اجتماعی متعلق به افراد تحت پوشش بوده و جنبه حق الناس دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی که به مناسبت هفته تامین اجتماعی و روز تامین اجتماعی و رسانه از ایرنای هرمزگان بازدید می کرد، ازرسانه ها فرصتی برای برقراری ارتباط با مردم و آسیب شناسی فعالیت های تامین اجتماعی دانست.

حیدری بلوکی ضمن قدردانی از همکاری همه رسانه ها بویژه ایرنا،یاد آور شد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با توجه به سابقه درخشان و توان حرفه ای می تواند دربحث اطلاع رسانی به تامین اجتماعی کمک شایانی داشته باشد ودیدار امروز با یان رویکرد صورت گرفته که ارتباطات بیشتر باشد.

حیدری بلوکی اظهار داشت: گاهی نقدها و دیدگاه هایی که در رسانه ها منتشر می شود و سئوال های خبرنگاران کمک بسیار موثری در پژوهش ها و کارهای کارشناسی سازمان بوده و اثر بسیار مطلوبی دارند.

وی ابراز داشت: تامین اجتماعی توانسته با بهره گیری از کمک رسانه های بسیاری از خدمات خود را که برای مردم هرمزگان ناشناخته بود معرفی کند.

وی تصریح کرد: آگاهی خدمات گیرندگان از انواع خدماتی که توسط تامین اجتماعی ارائه می شود حق آنها می باشد.

دراین نشست رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی هرمزگان نیزاهمیت خبر و خبر رسانی برای مخاطلبات تضریح کرد و گفت: ایرنا به عنوان رسانه موثر

همواره در خدمت مردم ومسوولان است وبرای شتاب بخشی به رفع مسائل ومشکلات در کنار موفقیت آنها کوتاهی نمی کند.

خلیل تنیده افزود:خبرگزاری ها و رسانه ها پردازش کننده، انتشار دهنده و تقویت کننده اطلاعات برای بهره گیری از بالاترین حد امکانات از عنصر اطلاعات در زندگی مردم و حاکمیت هستند.

وی با اشاره به اینکه تولید اطلاعات توسط دستگاه ها صورت می گیرد، بیان کرد: تکلیف و وظیفه خبرگزاری بستر سازی نشر اطلاعات، تبادل آن و ایجاد فضایی برای تضارب آرا و انتقال دیدگاه های مردم به مسوولان و برعکس است.

وی با اشاره به اینکه این رسانه در سال 1313 تاسیس شد،یاد آور شد: از حیث قدمت زمانی و تجربه تاریخی به احتمال زیاد ایرنا اولین خبرگزاری خاورمیانه محسوب می شود.ک/3

8144/668

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا