پیشنهاد سردبیرعکس

تبدیل رویا به واقعیت با عکاسیِ سورئالیسمیِ لوران روزت

لوران روزت عکاس و معمار ایتالیایی با عکس هایی که در سبک سورئالیسمی ارائه شدهt رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کرده است. لوران روزت ابتدا عکس هایی را از مناظر طبیعی بسیار جذاب گرفته و سپس با دستکاری آنها رویاهای خود را در آن جای می دهد . برای مشاهده عکس ها و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

لوران روزت تصاویری ساخته که چیزی میان عکس های فانتزی و عکس های واقعی است . او سری عکس هایی با نام  the sky is flat  و   sleep (t)height  دارد.

لوران روزت در سری عکس های sleep (t)height تصاویری از ترکیب انسان ها با محیط زندگی ایجاد می کند . در این تصاویر انسان توسط محیط زندگی اش احاطه شده .بصورت معمول در این سری عکس ها تصویر زمینه یک عکس پانوراما از محیط زندگی شهری  بوده که مثل یک پتو روی انسان قرار میگیرد و آن را پوشش می دهد.

در سری عکس های the sky is flat  هم زوایای مختلف یک منظره از طبیعت که حقیقی است  باهم ترکیب می شوند . این نمونه ای از عکاسی به سبک سورئالیسم است .

لوران روزت می گوید : زمانی که من جوان تر بودم با این واقعیت که می شود با عکاسی هر لحظه را به یک چیز ابدی تبدیل کرد به عکاسی جذب شدم . زمانی که من از طریق دوربینم به فضای اطراف نگاه می کنم ، تصور می کنم چگونه می شود این تصویر را بیشتر از آنچه که هست نشان داد . سپس شروع به ویرایش عکس ها می کنم.

من سعی می کنم با ویرایش هایی که روی عکس ها انجام می دهم رویاهایی از زندگی روزمره ایجاد کنم . ساخت و ویرایش هر عکس برای من یک ماجراجویی جدید است.من باور دارم هر عکس می تواند آغاز یک ماجراجویی جدید  باشد که یک وضعیت عادی را به یک رویای خارق العاده تبدیل می کند .

 

منبع    designboom

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا