Mihanpostآیفونپیشنهاد سردبیرعکسعلمی و فناوریموبایل و تبلت

تبدیل آیفون به دوربینی حرفه‌ای با قاب Helium Core

دوربین گوشی های آیفون یک نسل جدید از عکاسان  را به وجود آورده که به آنها “iPhoneographers ” می گویند . اغلب آنها مجبور به استفاده از یک سری لوازم جانبی برای گرفتن عکس هایی مناسب و حرفه ای هستند اما مشکلی که تا پیش از ابداع جدید شرکت Helium وجود داشت محدودیت هایی بود که حتی با اضافه کردن لوازم جانبی به دوربین آیفون رفع نمی شد.برای توضیح بیشتر با میهن پست همراه شوید.

در این میان شرکت Helium در حقیقت یک قاب با قابلیت اتصال یک سری لوازم جانبی تولید کرده که با استفاده از آن می توان آیفون ۶ اس را تبدیل به یک دوربین کاملا حرفه ای کرد و با کمک این گجت – Helium Core – شما نیز می توانید با گوشی آیفونتان عکس ها و ویدیو هایی با کیفیتِ یک دوربین بی نقص و حرفه‌ای تهیه کرد.

به عبارتی دیگر استفاده‌کنندگان از Helium Core می توانند برای عکاسی از انواع لنزهایی که خود شرکت Helium برای این گجت تولید می‌کند را روی آیفون ۶ اس  و یا ۶ اس پلاس نصب و از آنها استفاده کنند .

توضیح بیشتر این که برای گرفتن عکس‌ها و یا تهیه ویدیو هایی با کیفیت‌تر به کمک گوشی آیفون و گجت جانبی – Helium Core – کاربران می‌توانند از انواع فلش‌های قدرتمند دیگری نیز که آن هم توسط کمپانی Helium تولید و به راحتی روی این قاب نصب می‌شود استفاده کنند.

البته این گجت قابلیت‌ خاص دیگری هم دارد، اینکه برای تهیه ویدیویی خاص کاربران می‌تواند ضبط صدا را با یک میکروفون حرفه ای‌ انجام دهند تا ویدیو خاطره انگیر خود را با کیفیتی استثنایی‌تر ضبط نمایند.اگر چه این فریم ویژگی و قابلیت های خاص دیگری هم به لحاظ داشتن پایه ها و دسته های متفاوت روی خود دارد اما می توان در نوع خود میتواند گجتی بی نظیر و خاص باشد.

لازم است بدانید که کمپانی سازنده این گجت به منظور سهولت در عکاسی، فریم – Helium Core – را جنس آلومینیوم آنودایز که در زبان انگلیسی به anodized مشهور است ساخته و جالب تری این که آلومینیوم به کار رفته در ساخت این قاب جانبی به علت وزن سبک و مقاومتی که در برابر ضربه دارد به وفور در ساخت بدنه هواپیما از آن به کار رفته است.

در پایان اگر ما بخواهیم یک جمع بندی کلی از  قاب یا فریم  – Helium Core – داشته باشیم باید بگوییم که درحقیقت استفاده کننده‌ی از این گجت می تواند ویژگی‌های خاص آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس خود را هنگام عکاسی و فیلمبردای بصورت خارق العاده ای تقویت نماید.

با هم در میهن پست تصاویری از این گجت خارق العاده و مورد علاقه عکاسان را تماشا می کنیم.

 

منبع  kickstarter

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا