Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمعماری

تجربه نشستن داخل دوربین در پارک اسکس انگلیس !

تجربه نشستن داخل دوربین در پارک اسکس در انگلیس این روزها از آن جهت مورد توجه خاص کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که شاید هر کسی دوست داشته باشد که بدانید اگر داخل یک دوربین ایستاده باشید مناظر زیبای اطراف را چطور می بینید؟ هنرمندان «آنا هاینریش» و «لئون پالمر» باهمکاری هم روشی ایجاد کرده اند که به جواب این سوال برسیم. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

تجربه نشستن داخل دوربین به این صورت است که یک دوربین تاریکخانه ای – یک دستگاه نوری با یک اتاقک که یک طرفش یک سوراخ قرار دارد – را زیر زمین قرار دادند. نتیجه این کار یک تجربه همه جانبه شد که فضای بیرونی را در فضای داخلی انعکاس می دهد و ورود تصویر به دستگاه عکاسی را تقلید می کند.

اینستالیشن این دو هنرمند یک لوله ۱۱٫۵ فوتی است که در تپه ای در پارک هادلی در اسکس (Essex) انگلستان جاسازی شده و یک لنز روی در آن قرار داده شده تا تجسم تصویر را تولید کند.

هنگامی که در محکم بسته باشد صحنه فضای بیرونی روی دیوار روبروی داخلی ظاهر می شود. این اتاقک به اندازه کافی بزرگ است تا ۴ یا ۵ نفر را همزمان در خود جای دهد و صندلی چرخدار به راحتی در آن داخل شود. بنابراین هرکسی می تواند در آن بنشیند و جهان را از یک منظره غیرمنتظره تجربه کند.

با هم در میهن پست تصاویری از تجربه نشستن داخل دوربین در پارک اسکس در انگلیس را تماشا می کنیم.

منبع    thisiscolossal

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا