گوناگون

تراکتورسازی ما را باور نداشت

به گزارش خبرنگار خبرنگار مهر، از تبریز منصور ابراهیم زاده در کنفرانس خبری پس از بازی برابر تیم تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما برابر تراکتورسازی با انجام برنامه های تنظیم شده توسط بازیکنان حاضر در زمین موفق شدیم که برابر میزبان خود عملکرد بهتری داشته باشیم و اگر در کارمان بیشتر دقت می کردیم تعداد گلهایمان هم در نیمه اول هم در نیمه دوم زیاد می شد.

وی گفت: این در حالی بود که حملات تیم تراکتورسازی بیشتر روی ضربات و ارسال های مستقیم بود و خوشبختانه بازیکنان ما توانستند مقابل این سیستم و تاکتیک حریف مقاومت کنند.

ابراهیم زاده با انتقاد از نحوه عملکرد غلامرضا جباری داور وسط این بازی عنوان کرد: کمیته داوران و خود داورهای بازیهای امروز خیلی خوش شانس بودند که این بازیها پخش نمی شد و هیچ دوربینی عملکرد آنها را ضبط نمی کرد. به نظر من شرایط بازی می توانست از روی داور مدیریت شود. آقای جباری حتی در یک صحنه کارت هایش از دستش افتاد که این نشان دهنده سنگینی بازی برای این داور بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در ادامه با اشاره به اینکه مردم استان آذربایجان شرقی را دوست دارد یادآور شد: شجاعت، فرهنگ و احترام به کسانی که برای تیمشان زحمت کشیده اند جزو خصوصیات بارز هواداران تراکتورسازی است. من دیدم که در ابتدای بازی ، محمد نصرتی، سعید دقیقی و سید مهدی رحمتی را بسیار خوب تشویق کردند اما در ادامه دلم شکست چون توهین به مهدی رحمتی را که در اواخر بازی صورت گرفت به نوعی توهین به همه خودمان می دانم.

وی افزود: این کار ممکن است در کل شهرهای کشور رخ دهد اما باوری که به مردم تبریز دارم این کار را در ذهن من بعید می کرد امیدوارم توهین به بازیکنان و مربیان از محیط های ورزشی دور شود.

ابراهیم زاده در خصوص عملکرد تیم تراکتور سازی هم در این بازی گفت: آنها امروز روی تیم ما حساب باز نکرده بودند و به نوعی ما را باور نداشتند و به نوعی از این کار گمراه شده بودند. همین امر موجب شد که ما خیلی زود به گل برسیم و تا آخر هم تیم برتر از لحاظ نتیجه باشیم.

وی در پایان گفت: تراکتورسازی همیشه خوب است اما امروز ما اجازه کار را به آنها ندادیم و تعویض بازیکنان حریف از جمله شاهین ثاقبی و فرشاد احمد زاده از این موضوع نشأت می گرفت.

تیم پیکان تهران عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حساب دو بر یک برابر میزبان خود تراکتورسازی صدرنشین صاحب برتری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا