گوناگون

خطیبی: مهدی رحمتی باید اخراج می شد/ بعضی از باخت ها ارزش برد دارند

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز رسول خطیبی پس از شکست دو بر یک تیم تراکتورسازی برابر پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتقاد دارم غیر از 10 دقیقه اول و چند ضد حمله نصف و نیمه تیم پیکان برتری چندانی نداشت و حتی زمانی که ما از دقیقه 64 ، 10 نفره شدیم باز هم سرتر از حریف بودیم.

وی ادامه داد: پس از گلی که در دقیقه 2 دریافت کردیم بازیکنانم دچار استرس شدند و برای گلزنی عجله داشتند با این حال فوتبالی هجومی بازی کردیم و چندان هم بد نبودیم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه از عملکرد شاگردانم در این دیدار رضایت دارم عنوان کرد: مهاجمان و هافبک های هجومی ما در حرکات بدون توپ در حد دفاع حریف عملکرد خوبی نداشتند و به همین علت نتوانستیم  بیش از یکبار به گل برسیم با این حال از عملکرد آنها رضایت دارم و فکر می کنم هواداران و اهل فن دیدند که تراکتورسازی با تمام وجود بازی کرد و یک مسابقه تماشاگر پسندی به انجام رسید.

وی ادامه داد: شکست ما مقابل پیکان مثل بعضی از باخت ها نبود که یک تیم به خاطر ضعف فنی اش ببازد. ما حریف را در این بازی تحت فشار قرار دادیم اما در گلزنی چندان موفق نبودیم و این موضوعی طبیعی است.

خطیبی یادآور شد: تیم پیکان در اغلب دقایق بازی فقط در سیستم دفاعی تمرکز داشت و با 8-9 نفر دفاع می کرد. با این حال نمی خواهم این موارد را دلیل شکست عنوان کنم و می گویم که مقصر باخت رسول خطیبی است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزدرادامه با اشاره به اینکه تعویض آل نعمه به دلیل مصدومیت قبل از بازی و هنگام گرم کردن بود، گفت: 4 بازیکن ما در این دیدار سرما خورده بودند و آل نعمه هم به دلیل مصدومیت تعویض شد. بازیکنان ما باید به هوای سرد عادت داشته باشند و نباید به راحتی سرما بخورند.

خطیبی در پاسخ به این سئوال که اشتباهات داوری این دیدار چقدر در شکست تیم تراکتورسازی تاثیرگذار بود تصریح کرد: دوست ندارم در مورد داور صحبت کنم اعتقاد دارم که آقای جباری یکی از داوران خوب ما است اما حالا که در این مورد سئوال می کنید باید بگویم که فکر می کنم وقت تلف شده نیمه دوم بیشتر از 4 دقیقه بود و به همین خاطر در آخر بازی به خود داور هم این نکته را یادآور شدم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به نظر او مهدی رحمتی پس از گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کرد نباید اخراج می شد گفت: به نظر من رحمتی با توجه به حرکتی که انجام داد باید اخراج می شد چرا که بازی در جریان نبود و او حرکتی انجام داد که از نظر من جریمه اش کارت قرمز بود. از طرفی یکی از بازیکنان پیکان در این مسابقه باید  4 بار از داور کارت می گرفت که متاسفانه چنین نشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه گفت: با قبول یک باخت نمی توان گفت که ما سد  جدول را از دست خواهیم داد.

ما به راحتی صدرنشین نشده ایم که بخواهیم به راحتی آن را به تیم های دیگر واگذار کنیم به نظر من برخی از باخت ها ارزشی برابر با برد دارد. ما پس از بازی با پدیده که شکست خوردیم برخی از ایراداتمان را پیدا کردیم اکنون هم شکست برابر پیکان موجب شد تا دیگر نقاط ضعف تیم ما مشخص شود.

وی در ارتباط با اینکه هواداران تراکتورسازی در دقایق پایانی شعارهایی را علیه مهدی رحمتی دروازه بان تیم پیکان سر دادند اظهار داشت: باید بگویم هواداران ما بی خود و بی جهت به کسی اعتراض نمی کنند. داور باید صحنه حرکت رحمتی را می دیدید و مدیریت می کرد.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) این شهر با نتیج 2 بر 1 برابر تیم پیکان تهران تن به شکست داد تا اولین باخت خانگی صدرنشین این مسابقات به ثبت برسد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا