گوناگون

اختتامیه اولین جشنواره قلم های آسمانی استان بوشهربرگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جواد هوایی عصر چهارشنبه در این آئین اظهار داشت:  شناسایی، ایجاد دلدادگی و عشق در رابطه با موضوعات و شخصیت‌های دینی، تطبیق زندگی خود و دیگران با عنصری که موضوع نوشته است، حفظ معارف اسلامی و نشر و تبلیغ آن ا از مهمترین وظائف اصلی رسانه‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و قرآن است افزود: مطبوعات درهر زمینه ای که فعالیت می کنند باید به بیان مباحث دینی توجه کرده و این را تکلیف بدانند.

هوایی با تاکید بر اینکه رسانه ها ستونهایی را برای دین و آگاهی بیشتر مردم در این زمینه، اختصاص دهند افزود: پیشنهاد می شود در رسانه های داخلی، منطقه ای و ملی یک ستون با نام خمینی شناسی قرار بگیرد و ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) در آن معرفی شود.

هدف جشنواره قلم های آسمانی ترویج فرهنگ دینی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: این جشنواره با  هدف ترویج فرهنگ دینی برگزار شد و مقدمات برگزاری این جشنواره از سال 92 آماده شده و امسال به مرحله اجرا در آمده که در راستای جریان سازی ارزشمند در حوزه دین و در مسیر ترویج فرهنگ دینی  اجرا شده است.

حجت الاسلام  سروستانی  افزود: این جشنواره در 5 بخش برگزارشده که تالیفات دینی، تحقیقات دینی، نشریات دینی، پایان نامه‌ها و پایگاه‌های مجازی حوزه دین از جمله بخش‌های این جشنواره است.

سروستانی تصریح کرد: توجه به فضاهای مجازی باید در اولویت قرار گرفته ودر جامعه توجه بیشتر و مباحث دینی تقویت شود.

در این اختتامیه از نخستین اساسنامه انجمن اسلامی رسانه های کشور رونمایی و از 40 نفر از فعالان شرکت کننده در جشنواره تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا