Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهدیدنی هاعکسعمومیگردشگری

تصاویری شگفت انگیز از سوئیس کشور بهشت و زیبایی ها

سوئیس کشوری با ارتفاعات و طبیعتی خیره کننده است که سبک قرون وسطی خود را همچنان حفظ کرده . کشوری کوچک با جمعیت و وسعتی متراکم که هر منظره ای از آن نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد .

سوئیس کشوری مدرن و با معماری شهری بی نظیری است بسیاری این کشور را با طبیعت بکر ، کوه های آلپ ، ساعت ها ، شکلات ، پنیر و از همه مهم تر به دور از جنجال های سیاسی می شناسند . آپنتزل ، زوریخ و ژنو سه شهر مهم و دیدنی این کشور هستند که در ادامه به ارائه اطلاعات مختصری در مورد آنها می پردازیم .

آپنتزل  : روستای کوهستانی آپنتزل که در شمال شرقی سوئیس واقع شده است ، همچنان مردمانش به فعالیت کشاورزی و دامداری مشغولند . تصاویر این روستا در عین معماری مدرن آن هر ببینده ای را به زمان های قبل می کشاند.

زوریخ :  یکی از مدرن ترین ، شیکترین ، تمیز ترین و نیز گرانترین شهر های اروپایی  است که بزرگترین شهر سوئیس می باشد. از جاذبه های جالب آن قطارهای درون شهری است.در واقع سوئیس و تمام شهرهای آن  را به کشور تجهیزات پیشرفته ی حمل و نقل میشناسند که همین امر موجب استفاده ی بیشتر از حمل و نقل عمومی شده است.

ژنو : دومین شهر پر جمعیت و بین المللی و نیز سومین شهر بزرگ سوئیس می باشد که تقریباٌ ۴۰% از جمعیت آن غیر بومی های آلمانی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، انگلیسی  و اسپانیایی هستند.ژنو دفاتر مهم و رسمی  اعم از صلیب سرخ و نیز دفاتر مرکزی سازمان ملل را در خود جای داده است که با توجه به قرارگیری این شهر در کنار دریاچه ی ژنو میتوان از تفریحات متنوع این منطقه همانند اسکی ، قایق رانی در دریاچه و نیز پیاده روی در کنار ساحل زیبایش لذت برد.

باهم در میهن پست تصاویری شگفت انگیز از سوئیس کشور بهشت و زیبایی ها را تماشا می کنیم 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا