Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرگردشگری

در مسافرت با راهکارهایی ساده به اینترنت دسترسی پیدا کنید ؟

امروزه دیگر اینترنت جز جدایی‌ ناپذیر زندگی بسیاری از انسان ها شده است ، اما نداشتن اینترنت در طول سفر مسئله ایست که می تواند سفر را به کام ما تلخ کند . در این مطلب راهکار هایی را به شما ارائه می کنیم که به وسیله آن ها می توانید از اینترنت در طول سفر نیز لذت ببرید . در ادامه با میهن پست همراه باشید .

اینترنت در طول سفر می تواند تا حد زیادی به کار بیاید در حقیقت باید گفت که  اینترنت برای خیلی از ما از نان شب نیز واجب‌ تر است ، دست‌ کم به اندازه برق و آب حیاتی می باشد . با استفاده از تلفن‌ های هوشمند و اینترنت‌ های نسل ۳G و ۴G در هر کجا که هستیم می توانیم  ایمیل‌ هایمان را چک کنیم، در تلگرام خبر منتشر می‌ کنیم، و حتی سری به اینستاگرام  می‌ زنیم.برای استفاده از اینترنت در طول سفر چند راهکار ساده وجود دارد که می‌ توانند تا حدی این مشکل را حل کنند.

اینترنت در طول سفر

وای فای رایگان : اینترنت‌ های وای‌ فای موجود در هتل‌ ها، رستوران‌ ها، ترمینال‌ ها و حتی اخیرا در قطار و هواپیما و اتوبوس می‌ تواند بخشی از مشکل ما را رفع کند. فقط کافیست کمی سرمان را بلند کنیم و به در و دیوار محیطی که در آن حضور داریم نگاهی بیندازیم تا نوشته ای را پیدا کنیم که رویش نام و پسورد وای‌ فای را نوشته‌ اند.

اینترنت در طول سفر

اینترنت سیم کارت : سیم‌ کارت‌ های نسل جدید نیز همگی قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. فعال‌ سازی اینترنت سیم‌ کارت‌های هر اپراتور با شماره‌ گیری یک کد خاص ممکن می‌ شود. پس فقط کافیست برای اینکه هزینه سفرمان بالا نرود، یک بسته اینترنتی تهیه کنیم . اگر لازم باشد که از طریق لپ تاپ به اینترنت وصل شویم چه؟ برای اینکار هم می‌ شود همچنان از اینترنت سیم‌ کارتمان استفاده کنیم. اول از همه باید از طریق کابل USB، موبایل را به کامپیوتر وصل کنیم و سپس در قسمت تنظیمات موبایل و بخش اتصالات  USB و دسترسی به اینترنت را فعال کنیم.

اینترنت در طول سفر

اینترنت هات‌اسپات : اما اگر از همه این راه‌ ها محروم بودیم، کافیست از یکی از همراه‌ هانمان که اینترنت سیم‌ کارتش فعال است کمک بگیریم ، او باید شبکه داده را فعال و از طریق بخش تنظیمات موبایل ، هات‌اسپات را که در قسمت اشتراک‌ گذاری شبکه قرار دارد، روشن کند. ما نیز کافیست وای‌ فای موبایلمان را روشن و در بین شبکه‌ های موجود، نام شبکه آن فرد را پیدا کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا