Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریکامپیوترموبایل و تبلت

لمسی کردن صفحه نمایشگرها با گجت AirBar + عکس

لمسی کردن صفحه نمایشگرها با گجت AirBar ایربار امکان پذیر خواهد شد . یک کمپانی سوئدی به نام Neonode گجتی را به بازار عرضه کرده که می تواند هر نوع نمایشگری را به قابلیت تاچ اسکرین مجهز کند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

کمپانی ابتدا در نمایشگاه CES2016  بود که از این فناوری جدید رونمایی کرد . آنها در حقیقت یک گجت مبتنی بر نور نامرئی اختراع کرده اند که می تواند هر نمایشگری را از کروم بوک های قدیمی گرفته تا لپ تاپ های کهنه مجهز به سیستم تاچ اسکرین کند .

حتما برای شما هم پیش آمده که از ماوس و کیبرد خسته شده و دوست داشتید که نمایشگر لپ تاپ شما لمسی بود تا کارهایتان را به شکل ساده تری انجام می دادید.

گجت AirBar میدانی از نور نامرئی روی یک صفحه ایجاد می کند که می تواند نقطه لمس شده روی آن را احساس کرده و با کمک رابطی که دارد آن را به لپ تاپ و یا کرم بوک ها منتقل کند .امکان استفاده از این گجت با دستکش و یا حتی قلموهای رنگ آمیزی هم وجود دارد.

تنها کافیست گجت AirBar  را تهیه کرده، آن را به قسمت زیری لپ تاپ خود بچسبانید و رابط USB آن را به سیستم خود متصل کنید . حالا می توانید از قابلیت لمسی لپ تاپ کهنه خود استفاده کنید . حتی نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزار جانبی برای استفاده از این گجت نیست .

طبق گفته مسئولان کمپانی Neonode  این دستگاه با دقت ۲ میلی متری می تواند تقریبا به میزان ۱۰۰ درصد محل لمس کاربر روی صفحه نمایشگر را تشخیص داده و متناسب با آن فرمان کنترلی دهد .

در نمایشگاه CES2016 زمانی که  Neonode  از این فناوری رونمایی کرد بیشتر نگرانی ها مربوط به استفاده از این گجت در زیر نور ها و سایه های نا متعارف بود که حالا این کمپانی مشکل را بصورت کامل رفع و آن را به بازرا عرضه کرده است .

با هم در میهن پست تصاویر از  گجت AirBar را تماشا می کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا