Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاشهر سازیعکس

تصاویر دیدنی از نقاشی های بزرگ روی سیلوهای غلات

وان هلتن هنرمند استرالیایی که به کشیدن نقاشی های بزرگ شهرت دارد در جدید ترین پروژه خود وارد شهر کونالپین استرالیا شده است . او روی سیلوهای غلات این شهر نقاشی های بسیار بزرگی در سبک رئال کشیده است . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید .

نقاشی های بزرگ روی سیلوهای غلات نام پروژه جدید وان هلتن هنرمند استرالیایی است .او برای انجام این پروژه شهر  Coonalpyn کشور استرالیا را انتخاب کرده . این شهر در فاصله میان شهرهای بزرگی چون ملبورن و آدلاید قرار دارد و البته شهری زراعتی به حساب می آید .منطقه  Coonalpyn تنها ۲۱۵ نفر جمعیت دارد که اکثر آنها کشاورز بوده و محصولات خود را درون سیلوهای بزرگ ذخیره می کنند .

وان هلتن نیز به عنوان یک ایده خلاقانه از بدنه این سیلوهای بزرگ به عنوان بوم نقاشی استفاده کرده و نقاشی هایی به طول ۳۰ متر را روی آنها کشیده است .کشیدن نقاشی های بزرگ روی دیوار هایی که هر کدام بیش از ۳۰ متر طول دارند کار بسیار پیچیده و زمانبری است به همین دلیل وان هلتن برای کشیدن هر کدام از این نقاشی ها مجبور است زمان بسیار زیادی را صرف کند .

وان هلتن درباره نقاشی های بزرگ خود می گوید:

“در ابتدا مکان خاصی را برای نقاشی کردن انتخاب نمی کنم بلکه وارد مکانی می شود و در آن زمانی را با مردم و مناطق مختلف آن بخش سپری می کنم. فرهنگ مردم را با صحبت کردن با آنها درک می کنم و دوربین به دست به این نقطه و آن نقطه می روم. سپس موضوع خودش را به من می نمایاند. بله ممکن است کشیدن تصاویر بزرگ بر روی ساختمان ها بسیار عجیب به نظر برسد. این سطوح بسیار برایم جالب بودند و بلا استفاده مانده بودند و دوست داشتم نقاشی کردن روی آنها را امتحان کنم.نوستالژی های فراوانی در جهان وجود دارد که با گذر زمان ممکن است به نسل بعدی انتقال پیدا نکند. من می خواهم، مردم به نحوه زندگی نسل بعد از خود نیز توجه داشته باشند.

باهم در میهن پست تصاویر دیدنی از نقاشی های بزرگ روی سیلوهای غلات را تماشا خواهیم کرد.

منبع    cnn

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا