Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

تفریحات آبی کیش

جزیره کیش از جمله مناطق زیبا و پرطرفدار در جنوب ایران است که فرصت‌های شگفت انگیزی زیادی را در دل خود جای داده است. در این جزیره علاوه بر قدم زدن در سواحل آرام بروی شن‌های نرم و تماشای چشم‌اندازهای بی‌نظیر خلیج‌فارس، گشت و گذار در مراکز خرید مدرن و بزرگ کیش را در برنامه‌ی سفر خود قرار دهید تا سفری رویایی را تجربه کنید.

در کنار این همه زیبایی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز، تفریحات آبی بدون شک یکی از بهترین گزینه‌های متنوع در تور کیش نوروز 98 به‌شمار می‌آید که طرفداران بی‌شماری دارد. کلوپ‌های دریایی متفاوتی در کیش قرار گرفته‌اند که خدمات مربوط به تفریحات آبی را ارائه می‌دهند تا شما گشتی سرشار از آدرنالین بر پهنه‌ی آبی خلیج فارس تجربه کنید. اکثر این کلوپ‌های دریایی با آخرین فناوری‌های و استانداردهای روز طراحی و ساخته شده‌اند و از لحاظ امکانات ورزشی دریایی برای گردشگران در دسترس هستند.

تفریحات آبی کیش

این نکته را بدانید که شرایط آب و هوای کیش تاثیر مستقیمی بر ارائه یا عدم ارائه خدمات توسط کلوپ‌های تفریحات آبی دارند و این کلوپ‌ها می‌توانند برای بالا بردن امنیت خدمات ارائه ندهند. از جمله‌ی این تفریحات آبی کیش می‌توان به  غواصی، جت اسکی، اسکی روی آب، شناور آکواریوم، چتر پاراسل، شاتل و بسیاری دیگر اشاره کرد.

غواصی

آب‌های نیلگون خلیج فارس به‌دلیل پوشش مرجانی بی‌نظیری که دارد، بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به غواصی محسوب می‌شود. یکی از فرصت‌هایی که در جذابیت غواصی در کیش را دوچندان کرده است امکان عکس‌برداری در هنگام غواصی نیز فراهم شده است که وسوسه‌ی رزرو تور کیش را برای نوروز دو چندان کرده است. همچنین نایت دایو یا غواصی در شب نیز طرفداران بی‌شماری دارد که جلوه‌ی تازه‌ای از دنیای زیر آب را در شب به نمایش می‌گذارد. معمولاً در سایت‌های غواصی کیش ارائه خدمات غواصی برای خانم‌ها و آقایان به‌صورت جداگانه صورت می‌گیرد.

اسکی روی آب

اسکی روی آب نیز از دیگر ورزش‌های هیجان‌انگیز در کیش می‌باشد که برای تمامی سنین مناسب است. نخستین و بزرگ‌ترین مرکز اسکی روی آب خاورمیانه در کیش قرار گرفته است و امکان سرویس دهی به‌طور همزمان به 12 نفر را فراهم کرده است و از حیث امنیت در جایگاه خوبی قرار گرفته است. در این تفریح علاقه‌مندان، اسکی مخصوص را به پا می‌کنند و با سرعتی بیش از 50 کیلومتر در ساعت بروی آب کشیده می‌شوند. شما می‌توانید این ورزش را به ‌دو صورت اسکی روی آب با قایق و یا کیبل اسکی تجربه کنید. در کیبل اسکی افراد کابلی را در دست می‌گیرند و با حرکت قلاب متصل به کابل به حرکت درمی‌آیند که مدت زمان استفاده از آن 60 دقیقه می‌باشد.

جت اسکی

اگر به‌‍دنبال  یک تفریح هیجان‌انگیز هستید پیشنهاد می‌شود که جت اسکی کیش را از دست ندهید. جت اسکی یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات در کیش است هیجان سرعت بروی آب‌های زیبای خلیج‌فارس با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های جت اسکی لحظات به‌یادماندنی را برای گردشگران فراهم کرده است. این نکته را بدانید که قبل از انجام جت اسکی برای بالا بردن امنیت به دقت به آموزش‌های مربی خود گوش کنید و هیچ‌گونه حرکات آکروباتیک را انجام ندهید. مدت زمان استفاده از جت اسکی تنها 15 دقیقه می‌باشد و پوشیدن جلیقه‌ی نجات و کلاه ایمنی الزامی است.

تفریحات آبی کیش

شناور آکواریوم

اگر علاقه‌مند به دنیای زیر آب هستید، بهترین گزینه استفاده از شناور آکواریوم می‌باشد. با استفاده از این شناور می‌توانید تا عمق دو تا سه متری آب می‌روید و می‌توانید دنیای شگفت‌انگیز زیر آب لذت ببرید. مدت زمان استفاده از شناور آکواریوم یک ساعت است و کلوپ‌های تفریحی هر روز از ساعت 10 تا 17 خدمات خود را ارائه می‌دهند.

چتر پاراسل

در پاراسل شما به یک قایق پرسرعت وصل می‌شوید و با سرعت حرکت می‌کنید تا چتر ارتفاع 500 متری از سطح دریا بگیرد. شما هنگام انجام این ورزش می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده‌‌یتان سوار چتر پاراسل شوید و به آسمان اوج بگیرید. لحظه بلند شدن و بالا رفتن پاراسل کیش کمی در ابتدا ترسناک است اما زمانی که8 در یک ارتفاع ثابت می‌ایستید، چشم‌انداز شگفت‌انگیزی را از آب‌های کیش خواهید دید که بدون شک هرگز فراموش نخواهید کرد.

شاتل

شاتل یک تیوب است که با بندهای ویژه به قایق متصل شده‌اند و یک یا چند نفر بروی آن می‌نشینند و بروی آب کشیده می‌شوند. این ورزش زیر مجموعه ورزش‌های water tubing است. سرعت قایق باعث شده تا افراد بروی بروی آن تکان بخورند و همین موضع جذابیت‌های خاصی را ایجاد کرده است.

رپورتاژ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا