Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

تلگرام بدون فیلتر در روسیه، بعد از فیلتر شدن ، عملا فیلترینگ را دور زد !

تلگرام بدون فیلتر در روسیه در حالی بعد از فیلتر شدن ، عملا فیلترینگ را دور زده است که همه فکر می کردند که تلگرام بدون فیلتر که پاول دورف مدیر تلگرام وعده اش را داده بود ، شوخی بیش نیست. اما انگار تلگرام بدون فیلتر سر راست است و قرار است که کارش را بکند. خبری که شاید فیلتر این پیام رسان را نیز در ایران به چالش بکشد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

قبل از توضیح بیشتر در خصوص تلگرام بدون فیلتر در روسیه بد نیست بدانید که سازمان نظارت بر ارتباطات روسیه، فرایند مسدود کردن تلگرام در این کشور را از روز دوشنبه 27 فروردین 1397 آغاز کرد.

در این میان یکی از مقامات این سازمان اعلام کرده که انجام کامل فرایند فیلترینگ تلگرام در روسیه چند ساعت طول می‌کشد و پس از آن، دسترسی به این اپلیکیشن پیام رسان در این کشور به طور کامل قطع خواهد شد اما هنوز این خبر که بر روی خروجی های رسانه های قرار دارد ، تلگرام بدون فیلتر در روسیه ، عملا فیلترینگ این پیام رسان را دور زده است و تلگرام امروز توانسته است که محدودیت های دسترسی به آن را کنار بزند.

تلگرام بدون فیلتر در روسیه

کمیته نظارت روسیه بیش از نیم میلیون «آی پی آدرس» سرورهای «آمازون» را به امید از کار اندازی تلگرام  مسدود کرد. اما معلوم شد که این اقدام، کار بسیاری از دیگر شرکت ها را مختل می کند که اطلاعات خود را در سرورهای «آمازون» آپلود می کنند.

با این حال و تا به الان تلگرام توانسته است با دور زدن فیلترینگ بطور کامل دوباره برای کاربرانش در روسیه قابل دسترسی باشد.  این سرویس بدون استفاده از «وی پی ان» کار می کند. و البته فقط گزینه وب مسنجر آن قابل دسترسی نیست.

 

منبع    sputniknews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا