Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

پيشنهاد روس ها به جرمي کلارکسون مجري اخراجي تخته گاز + عكس

به گزارش ميهن پست – جرمی کلارکسون (Jeremy Clarkson) متولد ( ۱۱ آوریل ۱۹۶۰) تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی، مجری و روزنامه‌نگار بریتانیایی است که در زمینهٔ خودرو تخصص دارد. بیشتر شهرت او به خاطر مجموعهٔ تلویزیونی تخت گاز است که وی همراه با ریچارد هموند و جیمز می اجرا می‌کند. این برنامه از شبکه‌های مختلف تلویزیونی بی‌بی‌سی پخش می‌شود. برنامهٔ تخت گاز با حضور او و دیگر مجریان به پرپیننده‌ترین برنامه بی‌بی‌سی دو تبدیل شده و او ستون‌هایی برای روزنامه‌های ساندی تایمز و سان نیز می‌نویسد.

جرمي کلارکسون مجري اخراجي تخته گاز
جرمي کلارکسون مجري اخراجي تخته گاز

زندگی شخصی کلارکسون

کلارکسون در شهر دانکستر در یورکشایر جنوبی (وست‌رایدینگ سابق) به دنیا آمد. مادرش، شرلی کابریل، یک معلم و پدرش، ادوارد گرنویل (ادی کلارکسون) یک فروشنده بود. والدینش او را در مدارس خصوصی ثبت‌نام کردند و پول شهریه‌اش را با فروختن عروسک‌های خانگی به‌دست آوردند.
وی در نوجوانی از پیچش بیضه رنج می‌برده  و اکنون یکی از پشتیبانان سازمان‌های خیریه‌ای‌ست که به آگاهی مردم در این زمینه کمک می‌کنند.وی تاکنون دو بار ازدواج کرده است. ازدواج اول وی از ۱۹۸۹ تا مدت کوتاهی بعد بود ازدواج دومش که به سه فرزند انجامیده، از ۱۹۹۳ تاکنون ادامه داشته‌است.

جرمي کلارکسون مجري تخته گاز
جرمي کلارکسون مجري تخته گاز

اخراج کلارکسون از بي بي سي
ظبق گفته هاي مدير شبكه جهاني بي بي سي بجز مشكلات و بد اخلاقي هاي قبلي جرمي ،  کلارکسون با زدن مشتی بر صورت تهیه کننده برنامه تخت گاز ، او را زخمی کرده‌است. براساس همین رفتار غیر حرفه‌ای، شبکه تصمیم به تعلیق کلارکسون گرفت. کلارکسون سال پیش نیز به دنبال به کار بردن عباراتی نژادپرستانه در برنامۀ خود، آخرین اخطار خود را از مدیریت بی‌بی‌سی دریافت کرد.موضوع اخراج کلارکسون موجی از انتقادها در میان بینندگان برنامه تخت گاز شد ، تا آنجا که گروهی از هکر ها با نام Anonymous بی بی سی را تهدید به هک کردن وبسایت این شبکه خبری کرده اند آن ها در متنی به عوامل تخت گاز گفته اند:
بی‌بی‌سی عزیز ، شما نباید ۳۰۰ میلیون بیننده‌ی تلویزیونی این برنامه را مایوس کنید . ما به شما هشدار می‌دهیم: کلارکسو ن را بازگردانید ، در صورت عدم بازگرداندن وی، حملات DDOS در انتظار شما است.

jeremy-clarkson

و حالا كه اخراج اين مجري مشهور ، پولدار و پولساز انگليسي قطعي شده است ، تلویزیون روسیه به وي پیشنهاد همكاري داده است.
به نقل از هالیوود ریپورتر، ایستگاه تلویزیونی روسیه به نام زوزدا، شبکه‌ای آنلاین که در تملک وزیر دفاع این کشور است، به جرمی کلارکسون مجری اخراجی بی‌بی‌سی پیشنهاد داده است تا به آنها بپیوندد.

در نامه‌ای خطاب به کلارکسون آمده است: ما خیلی خوشحال می‌شویم که تو برای یک نمایش اتومبیلی به شبکه تلویزیونی ما در مسکو ملحق شوی .
در این نامه که در سایت این شبکه تلویزیونی منتشر شده در ادامه آمده است: ما خوشحال می‌شویم درباره همه جزییات صحبت کنیم به همین دلیل از تو دعوت می‌کنیم تا دیداری در آغاز ماه آوریل از مسکو داشته باشی.

jeremy-clarkso
درخواست این ایستگاه تلویزیونی با پاسخ دنیل ریکس سخنگوی کلارکسون روبه رو شده که گفته است کلارکسون به این پیشنهاد خیلی جدی فکر می‌کند.
ریکس در ایمیلی برای این شبکه نوشته: فقط می‌توانم تصور کنم که یک قسمت از «تخت گاز روسی» چطور چیزی خواهد شد! این نامه نیز در وب سایت شبکه زوزدا منتشر شده است. در این نامه همچنین آمده است: می تواند تزار در یک ماشین با قیمت معقول هم تصویر شود.

Jeremy-Clarkson3

این ایستگاه تلویزیونی که معنی این جمله را درست درک نکرده آن را درست ترجمه نکرده و نگران از سوء برداشت نسبت به این جمله آن را چینن ترجمه کرده است: چنین نمایشی می‌تواند تزاری در میان شوهای مربوط به اتومبیل‌های با قیمت معقول باشد.
اوایل همین ماه (مارس) ویتالی میلونوف از قانونگذاران جنجالی روسیه  پس از انتشار خبر درگیری او با تهیه کننده شبکه بی‌بی‌سی بلافاصله جمله‌ای به زبان آورد که سروصدای زیادی کرد و او اعلام کرد مطمئن است کلارکسون می‌تواند در روسیه شغل خوبی پیدا کند.
کلارکسون دو روز پیش و پس از مدتی که صرف بررسی موضوع درگیری او با یکی از تهیه کنندگان این شبکه تلویزیونی بریتانیایی شد، از شبکه بی‌بی‌سی اخراج شد. با این حال وی که در توییتر بسیار فعال است هنوز پاسخی به این پیشنهاد روسی نداده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا