Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسگردشگری

نگاهی به جشنواره لاله در هلند + عکس

در این مطلب از میهن پست ، تصاویری زیبا از این جشنواره را برای شما فراهم کرده ایم. این فستیوال بی نظیر صحنه هایی جذاب برای تماشا دارد که برای هر فرد علاقمند به گردشگری جالب توجه است. با ما همراه باشید و از این تصاویر دیدنی لذت ببرید.

کشور زیبای هلند به دلیل پرورش گل های لاله بسیار معروف است. گل لاله آنقدر در فرهنگ این کشور تنیده شده است که هلند به کشور گل های لاله و یا سرزمین لاله های نارنجی شناخته می شود.

مزارع وسیع گل و به خصوص گل های لاله، نام هلند را به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید و صادرکنندگان محصولات وابسته به گل در جهان مطرح کرده است. جشنواره گل لاله در هلند یکی از فستیوال هایی است که در شهر آمستردام، پایتخت این کشور به منظور جذب گردشگران برگزار می شود.

با فرا رسیدن فصل زمستان و ماه ژانویه گل های لاله به زیباترین حالت خود می رسند. کشور هلند و سازمان های فعال در صنعت گل در این کشور برای جذب گردشگران بیشتر و معرفی بهتر این جاذبه های توریستی جذاب، روز ۱۹ ژانویه را روز ملی گل لاله نامیده اند و در آن به فعالیت های مختلفی می پردازند.

جشنوار گل لاله در هلند یکی از این فعالیت ها است که هر سال در میدان اصلی آمستردام، پایتخت این کشور برگزار می شود. میدان دام، میدان مرکزی و قلب تاریخی این شهر در طول روز ۱۸ ژانویه برای این فستیوال آماده می شود و گل های لاله رنگارنگ در نقاط مخالف آن به زیبایی آراسته می شوند.

مردم از صبح روز۱۹ ژانویه می توانند در این باغ موقت حاضر شوند و از زیبایی گل ها لذت ببرند. در صورت تمایل، حاضران در جشنواره گل لاله در هلند می توانند تعدادی از این گل های زیبا را نیز با خود به منزل ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا