Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

نگاهی به هتل هنگینگ گاردن بالی Hanging Gardens of Bali

هتل هنگینگ گاردن بالی Hanging Gardens of Bali هتلی پنج ستاره در کشور اندونزی است که در سفر به این شهر می توانید از اقامت در آن لذت ببرید. برای مشاهده تصاویر در ادامه با ما همراه شوید.

در هتل هنگینگ گاردن بالی منظره ای زیبا از رودخانه آیونگ نمایان است و این هتل یکی از بهترین، لوکس‌ترین و زیباترین اقامتگاه های شهر بالی در اندونزی می باشد. امکانات مدرن و فوق العاده‌ی آن، شما را مجذوب خودش خواهد کرد

این هتل دارای یک پارکینگی خصوصی است که برای همه به صورت رایگان قابل استفاده است و برای پارک کردن ماشین تان نیازی ندارید که رزرو قبلی داشته باشید. از دیگر امکانات این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد که ملزم به پرداخت هزینه مجزایی است؛ البته هتل، حمل و نقل به جاذبه ها را در ساعات خاصی برایتان آماده می کند و استفاده از این مورد رایگان است. اکنون به معرفی بخش پذیرش می رویم که کارمندان آن در ۲۴ ساعته شبانه روز، پاسخگوی شما مهمانان عزیز هستند و در اینجا می توانید از خدماتی نظیر راهنمای گردشگری، خدمات تور و بلیط و تبدیل ارز استفاده نمایید.

اینترنت پرسرعت در تمام قسمت های هتل به طور رایگان، در دسترس است. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع می باشد، اما بخش های خاصی به این منظور تعبیه شده که همه مهمانان در هتل راحت باشند. اگر می خواهید از قسمتی استفاده کنید که به مرکز تجاری معروف است و در آن کامپیوترهایی قرار داده شده تا به کارهای روزانه تان برسید که در صورت هزینه مجزایی ملزم به پرداخت است.

از خدمات رفاهی و امکانات دیگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاره ماشین
  • آسانسور
  • روزنامه رایگان در لابی
  • آرایشگاه مردانه و زنانه
  • مغازه سوغاتی
  • فروشگاه های مختلف
  • خدمات خشکشویی با هزینه مجزا
  • خدمات VIP
  • نگهداری از کودکان با هزینه مجزا

کارمندان هتل به زبان های ژاپنی، اندونزیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و عربی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

یکی از جذاب ترین تفریحاتی که در این هتل می توانید انجام دهید، شنا در استخر روباز آن است. این استخر بدون شک یکی از استخرهایی است که در عکس های فراوانی، آن را دیده اید. همچنین از سوی مجله Condé Nast Traveller به عنوان «بهترین استخر شنای جهان» نام برده شده است. این استخر توسط یک معمار متخصص طراحی شده و منظره خوبی به جنگل های انبوه اندونزی دارد.

علاوه بر آن می توانید در باغ های اطراف قدم بزنید و درخواست دهید که تجهیزات باربکیو برایتان فراهم شود، که البته هزینه مجزایی در بر خواهد داشت. فعالیت های جذاب دیگری هم در هتل موجود است که می توانید همراه با همسفران یا مهمانان دیگری که در هتل اقامت دارند، آن ها را تجربه کنید. موارد زیر از جمله آن ها هستند:

  • دوچرخه به صورت رایگان
  • اسب سواری
  • طبیعت گردی
  • کتابخانه

هتل هنگینگ گاردن بالی دارای ۴۴ اتاق می باشد. همه آن ها دارای بالکن هستند و یک استخر کوچک خصوصی دارند. در سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها تمام لوازم مورد نیاز از جمله حوله لباسی، سشوار و لوازم شست و شو نظیر صابون، شامپو و … وجود دارد و آن ها ترکیب دوش و وان را دارا می باشند. تلویزیون صفحه تخت در اتاق ها موجود است و تلفن نیز برای شما مهیا شده است. یخچالی در اتاق ها گذاشته شده که داخل آن بطری های آب رایگان و خوراکی هایی است که هزینه مجزایی از اتاق تان دارند. در تمام اتاق ها تهویه هوا به همراه کنترل دستی دما نیز تعبیه شده است.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل هنگینگ گاردن بالی Hanging Gardens of Bali را تماشا خواهیم کرد.

منبع: hanginggardensofbali

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا