Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسگردشگری

تصاویر جذاب و تماشایی از جشن هولی در هند

تصاویر جذاب و تماشایی از جشن هولی در هند را برای شما کاربران عزیز میهن پست آماده کرده ایم. جشن هولی یکی از محبوب ترین فستیوال های هند است .

جشن هولی در هند که یکی از مراسم های رسمی این کشور به شمار می آید در واقع یک فستیوال در فصل بهار است که ریشه در مذهب مردم این کشور دارد. این جشن که به فستیوال یا جشن رنگ ها نیز معروف است، هر سال در اولین روزهای بهار و در ماه مارس برگزار می گردد.

جشن هولی در هند یکی از جذابترین اتفاقات گردشگری به شمار می آید و هرساله میلیون ها توریست را از سرتاسر جهان به سمت خود می کشاند. افراد زیادی از کشورهای مختلف به شهرهای مختلف هند ، از دهلی نو پایتخت گرفته تا بمبئی و گوآ می آیند. در برخی شهرها تعداد گردشگران آنقدر زیاد است که گاهی از تعداد محلی های حاضر در فستیوال رنگ ها بیشتر می شوند.

البته لازم به ذکر است که بهترین شهرها برای حضور و تماشای جشن هولی در هند، شهرهایی کمتر شناخته شده هستند. به عقیده بسیاری از افراد، شهرهای کمتر شناخته شده ی ورینداوان، اوتاراخاند، آواد، پورولیا و اودایپور بهترین جاها برای تجربه فستیوال بی نظیر رنگ ها در کشور هندوستان هستند.

در این مراسم، که در تقویم رسمی کشور هند تعطیل رسمی است، همه مردم شهرها، فارغ از سن و سال برای جشن گرفتن پیروزی خیر بر شر و فرارسیدن بهار دور هم جمع می شوند. از جمله مراسم های این مراسم اجرای موسیقی و پایکوبی است، اما آنچه این جشن را در جهان معروف کرده رنگ پاشی است.

جشن هولی در هند با پاشیدن رنگ توسط مردم به هم و به هوا برگزار می شود. رنگ های پودری خاصی که در این فسیتوال پاشیده می شود آنقدر زیبا است که انسان را مسحور می کند. در این مطلب از مجله گردشگری الی گشت به مناسبت رسیدن فصل بهار، تصاویری از این جشن دیدنی را برای شما به همراه آورده ایم تا از دیدن آنها لذت ببرید.

تصاویر جذاب از جشن هولی در هند را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا