Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

جلوگیری از یخ زدگی شیشه ماشین با این راهکارها

جلوگیری از یخ زدگی شیشه ماشین با راهکارهایی ساده امکانپذیر است. در این مطلب از میهن پست این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد. در ادامه با ما همراه شوید.

جلوگیری از یخ زدگی شیشه ماشین کار سختی نیست

برای ایجاد یخ زدگی روی شیشه های خودرو نیازی به این نیست که دمای محیط به زیر صفر برود. وقتی که خودرویتان را خاموش می کنید، دمای درون خودرو به شدت کاهش می یابد. دمای سطح زمین می تواند سردتر و پایین تر از دمای هوا باشد و شیشه نیز خیلی سریع تر از بسیاری از مواد دیگر سرد می شود.

جلوگیری از یخ زدگی شیشه ماشین

از شب قبل که انتظار یخبندان را دارید یک پیاز خام را به تمامی شیشه های خودرو و شیشه داشبورد بمالید. این ترفند ساده و عجیب از یخ زدن شیشه ها در صبح روز بعد جلوگیری خواهد کرد.

همچنین با درست کردن محلولی از سرکه، الکل و آب و اسپری کردن آن روی شیشه های خودرو با نسبت آب به الکل ۱ به ۲، می توانید از یخ زدگی شیشه های خودرو جلوگیری نمایید.

بیشتر بخوانید : رفع بخار شیشه ماشین با چند روش جالب و کارساز + عکس

یک پادری پلاستیکی یا صفحه پلاستیک تا شده را روی شیشه جلوی اتومبیل پهن کنید و از دسته های برف پاک کن برای نگه داشتن آن استفاده نمایید.

اگر تیغه های برف پاکن خودروی شما یخ می زنند بهتر است ان ها را به الکل آغشته کنید که مانع از چسبیدن آن ها به شیشه در اثر یخ زدگی می شود.

استفاده از محلول های ضد یخ زدگی در شب قبل از یخبندان نیز راحت ترین کاری است که می توانید در این زمینه انجام دهید.

جلوگیری از یخ زدگی شیشه ماشین

آینه های بغل خودرو را شب قبل با کیسه های پلاستیکی یا پارچه ای پوشانده و با بستن آن ها از یخ زدگی شان در طول شب جلوگیری نمایید.

از روزنامه برای جلوگیری از یخ زدگی شیشه های خودرو استفاده نکنید زیرا بسیار نازک بوده و به شیشه خواهد چسبید.

از آب داغ یا لیسه برای کنار زدن یخ زدگی شیشه ها استفاده نکنید زیرا اولی دوباره یخ زده و دومی نیز باعث خراشیدگی روی شیشه جلوی خودرو خواهد شد.

با استفاده از دست برای تمیز کردن بخار شیشه شیشه های ماشین خودداری کنید زیرا جای انگشتانتان روی شیشه باقی مانده و ممکن است خراش هایی روی شیشه ها ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا