Mihanpostاجتماعیاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

رفع بخار شیشه ماشین با چند روش جالب و کارساز + عکس

رفع بخار شیشه ماشین با چند روش جالب و کارساز را در حالی برای شما کاربران همیشه همراه میهن پست آموزش می دهیم که قبلا نیز مطلبی تحت عنوان رفع بخار شیشه خودرو با راهکاری ساده و سریع و آسان را منتشر کرده ایم ، اما اهمیت این موضوع که بخار شیشه ماشین در این روزهای زمستانی باعث کاهش دید رانندگان و خطرات احتمالی می شود ، روش های دیگری را برای کاهش بخار شیشه ماشین را به شما آموزش خواهیم داد. در ادامه با ما همراه شوید.

رفع بخار شیشه ماشین با استفاده از خاک گربه : خاک گربه بستری مناسب برای جذب رطوبت گربه های خانگی می باشد. با ریختن مقداری خاک گربه در جوراب یا کیسه های مشابه می توان ابزاری ساده برای جذب رطوبت و جلوگیری از بخار کردن ساخت.

رفع بخار شیشه ماشین
برای ساخت این ابزار تنها کافی است مقداری خاک گربه را داخل جوراب های کهنه و قدیمی بریزید. جوراب را داخل ظرفی با دهانه گرد نظیر لیوان قرار دهید تا ریختن خاک گربه در آن ساده تر شود.

رفع بخار شیشه ماشین

با توجه به این که همه انواع خاک های گربه برای جذب طوبت طراحی نشده اند بهتر است خاکی تهیه کنید که حاوی سیلیس باشد. بنابراین جوراب را تقریبا در همه جای خودرو می توان قرار داد؛ اما پیشنهاد می دهیم جوراب حاوی خاک گربه را در نزدیکی داشبورد و ترجیحا شیشه های خودرو قرار دهید.

رفع بخار شیشه ماشین با استفاده از سیب زمینی : در صورتی که می خواهید از این ترفند برای رفع بخارگرفتگی هر دو سطح شیشه استفاده نمایید ابتدا تمام قسمت های آن را با استفاده از شیشه پاک کن و دستمال میکرو فایبر پاک کنید. دقت داشته باشید که این روش نه تنها برای شیشه خودرو بلکه جهت از بین بردن بخار پنجره ساختمان ، شیشه ها ، عینک های ایمنی و حتی عینک های شنا که مداوم بخار می گیرند مناسب است.

رفع بخار شیشه ماشین
ابتدا شیشه ماشین را با شیشه شور ، شسته و کاملا پاک کنید

سیب زمینی را با چاقو ببرید. استفاده از این روش برای جلوگیری از دورانداختن سیب زمینی هایی که تغییر رنگ داده اند بسیار کاربردی است.

رفع بخار شیشه ماشین

سیب زمینی را به سطح شیشه های خودرو بمالید.سطح تازه تر سیب زمینی را استفاده کنید و دقت داشته باشید که بخشی از شیشه خودرو جا نماند. اگر قسمت هایی از شیشه جا بماند عملا استفاده از سیب زمینی برای سایر بخش ها بیهوده می شود.

اگر حین کشیده سیب زمینی روی سطح شیشه بخش هایی از آن آلوده شد بهتر است که آن ها را ببرید و با استفاده از بخش های باقی مانده این عمل را انجام دهید.

رفع بخار شیشه ماشین

برای چند دقیقه منتظر بمانید تا سطح شیشه ها کاملا خشک شوند. بعد از استفاده از سیب زمینی می توانید از مقادیر باقی مانده جهت حفظ محیط زیست در ساخت کود کمپوست استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا