Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

ثبت خلاقانه جهان موازی در گودال‌های آب باران + عکس

جهان موازی از دریچه دروبین گویگوریو عکاس که فردی علاقه مند به حوزه ی عکاسی است پس از انتشار مورد توجه خاص علاقه مندان به هنر عکاسی و بخصوص مخاطبین شبکه های اجتماعی قرار گرفت. گویگوریو  می گوید بعد از پشت سر گذاشتن دوره های مبتدی و چند دوره ی حرفه ای عکاسی در آکادمی های مختلف در اروپا توانسته است با خلاقیت و علمی که در حوزه ی عکاسی به دست آورده، عکس هایی جالب ، زیبا و خاصی را در کشورهای اروپایی طوری به ثبت برساند که امروزه مورد توجه رسانه ها و علاقه مندان به هنر عکاسی قرار بگیرد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

جهان موازی از دریچه دروبین عکاس های حرفه ای و آماتور زیادی به ثبت رسیده است و در این میان نمونه زیبا و دیدنی عکس های این هنرمند که بیشتر از سایر عکس هایش مورد توجه خود و مخاطبینش قرار گرفته است، تصاویری است که از مناظر و سازها بعد از بارش باران زیبا و جمع شدن آب در گودال ها، در انعکاس چشم نواز تصاویر به ثبت رسانده است.

وی معتقد است که برای ثبت یک عکس خاص، جالب و مفهومی اصلا نیازی نیست که فرد حتما باید یک دوربین حرفه ای به همراه داشته باشد، بلکه هر فردی با داشتن خلاقیت و علم در حوزه ی عکاسی می تواند حتی با دوربین معمولی تلفن همراه خود نیز تصاویر به ثبت برساند که علاوه بر زیبا و دیدنی بودن آن می تواند تاثیر گذار و ساختار شکن نیز باشد.

با هم در میهن پست تصاویری دیدنی جهان موازی از دریچه دروبین گویگوریو عکاس را تماشا می کنیم .

 

منبع   guigurui

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا