گوناگون

جيمز: احتياجي به شنيدن پيشنهاد ميامي ندارم

لبران جيمز تصميم دارد پس از استراحت در مورد فصل طولاني گذشته فکر و در مورد آينده تصميم‌گيري کند. وي پس از شکست تيمش مقابل سان آنتونيو در فينال ليگ بسکتبال حرفه‌اي آمريکا گفت: من فقط مي‌خواهم برنده باشم و تنها چيزي که برايم اهميت دارد همين موضوع است. من هم‌تيمي‌ها و خانواده‌ام را در نظر مي‌گيرم. اگر خانواده من خوشحال باشند،‌ من هم خوشحال هستم و مي‌توانم در بالاترين سطح ممکن بازي کنم.

به نقل از تسنيم، از حرف‌هاي جيمز و با توجه به اينکه در 4 سال حضورش در ميامي توانسته 4 بار حضور در فينال ليگ NBA را تجربه کند مي‌توان نتيجه گرفت که شرايط خوبي در ساحل جنوبي داشته است. قرارداد جيمز، کريس باش و دواين ويد، 3 بازيکن بزرگ ميامي، تابستان امسال به پايان مي‌رسد و آنها بازيکن آزاد هستند. همه چشم‌ها به تيم ميامي است تا ببينند اين 3 بازيکن چه تصميمي براي ماندن يا رفتن به تيم ديگر مي‌گيرند.

جيمز اظهار داشت: من امسال احساس راحتي بيشتري دارم. سال 2010 که از کليولند به ميامي آمدم، خيلي موارد خارج از کنترل من بود. تابستان 2010 سنگين‌ترين و سخت‌ترين تابستان زندگي من بود. امسال اما در شرايط بهتري هستم.

در اين شرايط، 3 بازيکن بزرگ ميامي قصد دارند جلسه‌اي را با پت ريلي، رئيس باشگاه ميامي برگزار کنند تا ديدگاه‌هاي او را در مورد آينده باشگاه بدانند. پادشاه در اين مورد تصريح کرد: من احتياجي به شنيدن پيشنهاد باشگاه ندارم چون شرايط تيم را به خوبي درک مي‌کنم و مي‌دانم. همه تيم‌ها در NBA در حال پيشرفت هستند و ما هم براي بهتر شدن نياز داريم کمبودهاي خود را جبران کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا