گوناگون

سوسيچ: بهترين تيم گروه F است

تيم ملي فوتبال بوسني‌و‌هرزگوين ساعت 02:30 بامداد فردا (يک‌شنبه) در دومين ديدار خود از گروه F در ورزشگاه پانتانال شهر کوئيابا به مصاف نجريه مي‌رود. سافت سوسيچ، سرمربي بوسني‌و‌هرزگوين در آستانه اين ديدار گفت: ژکو بازيکن مهمي براي ما همانند رونالدو براي پرتغال و مسي براي آرژانتين است.

به نقل از تسنيم، سرمربي بوسني که تيمش با سيستم 1-3-2-4 بازي مي‌کند، تصريح کرد: شايد ما در ظاهر با يک مهاجم در ميدان حضور پيدا کنيم ولي هيچ‌گاه با يک بازيکن حمله نمي‌کنيم. ما هافبک‌ها و بازيکنان کناري در اختيار داريم که هميشه به خوبي در کارهاي تهاجمي تيم شرکت مي‌کنند. در هر وضعيتي 5 يا 6 بازيکن ما در کارهاي تهاجمي تيم حضور دارند.

وي افزود: ما هدف صعود از گروه F را براي خودمان تصريح کرده‌ايم و انتظار عملي شدنش را هم داريم. با فوتبالي که مقابل آرژانتين ارائه داديم بهترين تيم گروه‌مان هستيم.

بوسني در بازي نخست خود با نتيجه 2 بر يک مغلوب آرژانتين شد، اين در حالي است که ايران و نيجريه با تساوي بدون گلي که مقابل هم داشتند هر کدام با يک امتياز وضعيت بهتري نسبت به رقيب اروپايي خود دارند.

سرمربي بوسني عنوان کرد: در تمامي بازي‌هاي‌مان در شرايط راحت و بي‌دردسري نيستيم. اگر مقابل نيجريه تن به شکست بدهيم بايد ساک خودمان را جمع کنيم و به خانه برگرديم. البته تيم‌هاي ديگر گروه هم شانس صعود به دور بعد را دارند و همه به اهميت بازي‌هاي اين مرحله آگاه هستند.

سوسيچ در پايان خاطرنشان کرد: براي صعود از اين گروه بلندپرواز هستيم و مي‌دانم که آخرين تيمي نخواهيم بود که وارد مرحله دوم خواهيم شد. بوسني تيمي است که عاشق فوتبال هجومي است و به دنبال پيروزي است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا