گوناگون

سرمربي هندوراس: تا لحظه آخر تلاش مي‌کنيم

هندوراس و اکوادور بامداد امروز (شنبه) در دومين ديدارشان در جام جهاني 2014 برزيل به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با برتري دو بر يک اکوادور به پايان رسيد. هندوراس با اين شکست بدون امتياز باقي ماند. آنها بايد در ديدار آخر خود برابر سوئيس به ميدان بروند.

به نقل از ايسنا، لوئيس فرنادو سوآرس، سرمربي هندوراس پس از شکست تيمش برابر اکوادور، گفت: تا لحظه آخر براي صعود از اين گروه تلاش خواهيم کرد. در واقع تا وقتي که حذفمان قطعي نشود تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم از اين گروه صعود کنيم. بايد شکست برابر اکوادور را فراموش کنيم و بايد به فکر بازي با سوئيس باشيم. اين شکست روحيه بازيکنان ما را پايين آورد. بازيکنانم خيلي پس از اين باخت ناراحت شدند، اما فوتبال همين است. مي‌توانستيم در اين ديدار شکست نخوريم، اما با بدشانسي بدون امتياز بازي را به پايان برديم.

سرمربي هندوراس در ادامه گفت: به خاطر افتخار کشور هندوراس بايد تا پايان تلاش کنيم. ما هنوز شانس صعود داريم و مي‌توانيم با برتري برابر سوئيس راه خودمان را براي صعود از اين گروه هموار کنيم.

سرمربي هندوراس در پايان گفت: اکوادوري‌ها در نيمه دوم مسابقه توپ و ميدان را در اختيار داشتند و به همين خاطر توانستند بازي را کنترل کنند، اما تيم من نسبت به بازي با فرانسه بازي بهتري را به نمايش گذاشتند و اين براي ما يک پيشرفت محسوب مي‌شود . انتظار نداشتم که تيم ما در اين بازي شکست بخورد، اما متاسفم که نتوانستيم با امتياز از اين ديدار خارج شويم.

هندوراس با وجود اين که از دو بازي خود در اين گروه بدون امتياز است، اما هم‌چنان از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار است. آنها براي صعود بايد در بازي آخر خود سوئيس را شکست دهند و منتظر شکست سنگين اکوادور برابر فرانسه باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا