Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکس

تصاویری دیدنی و جالب از حیوانات مربعی شکل هنرمند اندونزیایی !

آدیتیا آریانتو هنرمند اندونزییایی است که با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای ویرایش تصویر حیوانات مربعی شکل را خلق کرده است.! تماشای این آثار حتما برای هر کسی بخصوص علاقمندان به دنیای حیوانات بسیار جذاب خواهد بود . در ادامه برای مشاهده تصاویر و توضیحا بیشتر با میهن پست همراه شوید .

حیوانات مربعی شکل توسط آدیتیا آریانتو و با استفاده از تکنیک های دیجیتالی خلق شده اند. این هنرمند با الهام از بازی ماینکرفت اقدام به طراحی این تصاویر کرده است. در میان این حیوانات مربعی شکل موجوداتی مانند سگ، ببر، موش و خرگوش دیده می شوند که با این شکل و شمایل جدید دارای ظاهری بامزه شده اند.

هنر جنبه های مختلف زیادی دارد و هر کسی با توجه به علاقه و استعداد خود یکی از شاخه های آن را بر می گزیند. یکی از کارهای جالب و متفاوتی که می توان در این زمینه انجام داد، استفاده از تکنیک های دیجیتالی برای خلق تصاویر شگفت انگیز است و این دقیقا همان کاری است که آدیتیا آریانتو با این تصاویر انجام داده.

در مورد بازی ماینکرفت نیز جالب است بدانید که این بازی موفق به دریافت ۵ جایزه از کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سال ۲۰۱۱ شد: جایزه نوآوری، بهترین بازی قابل دانلود، و همچنین برنده بهترین بازی جدید از بخش انتخاباتی توسعه دهندگان بازی و جایزه انتخابی حضار شد. این بازی برنده جایزه بزرگ Seumas McNally از فستیوال بازی‌های مستقل در ۲۰۱۱ نیز شد. ماینکرفت همچنین برنده جایزه اهرمک طلایی در بخش بهترین بازی قابل دانلود در سال ۲۰۱۲ شد. در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۳ حدود ۱۰ میلیون نسخه پی سی بازی به فروش رفت و در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۳ بیش از ۲۰ میلیون نسخه از بازی در تمامی پلتفرم‌ها به فروش رسید.

باهم در میهن پست تصاویری دیدنی و جالب از حیوانات مربعی شکل هنرمند اندونزییایی را تماشا خواهیم کرد.

منبع : designtaxi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا