گوناگون

خادم: بدهي‌ها تا پايان فصل صاف مي‌شود

معاون پارلماني وزارت ورزش و جوانان درباره واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس و همچنين انتخاب اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس، اظهار کرد: بر اساس ماموريتي که وزارت ورزش و جوانان در خصوص اين باشگاه مردمي بر عهده داشت، اولين نکته مهم رفع مشکلات مالي و بي نظمي‌هايي بود که در باشگاه پرسپوليس و استقلال طي مدت‌هاي زيادي شاهد بوديم و اين مساله علاقمندان و هواداران اين دو باشگاه را دچار دغدغه‌ کرده بود. لذا بر همين اساس با سازماندهي بدهي‌ سنگين باشگاه پرسپوليس که سال‌هاي سال پيگير اين موضوع بوديم و انتخاب اعضاي هيات مديره، به اين دغدغه‌ و حرف و حديث‌هايي که پشت سر اين باشگاه مردمي بود پايان دهيم.

به گزارش ايسنا، وي افزود: اولين اتفاق مهمي که براي اين باشگاه رخ داد و سعي‌مان بر اين بود تا باشگاه پرسپوليس را به عنوان يک باشگاه نمونه معرفي کنيم، اين بود که باشگاه‌ها را به سمت باشگاه‌داري منظم سوق دهيم. همچنين تلاش کرديم تا پايان فصل آينده بدهي موجود در باشگاه را با کمک حاميان مالي برطرف کنيم. قطعا با حمايت اين حاميان کل بدهي باشگاه پرسپوليس و دغدغه‌هايي که براي بستن يک تيم خوب براي فصل آينده وجود داشت، رفع خواهد شد. لذا با واريز شدن 40 تا 50 ميليارد تومان به حساب باشگاه پس از اين ديگر باشگاه با بدهي مواجه نخواهد بود.

خادم در ادامه خاطر نشان کرد: اعضاي هيات مديره را در اين دوره افرادي توانمند، اقتصادي، فني و حقوق دان تشکيل داده‌اند تا مشکلات حقوقي باشگاه پرسپوليس را مرتفع کنيم. اين مجموعه در کنار هم، مديرعامل توانمند و با تجربه‌اي را انتخاب مي‌کنند. اميدوارم وزارت ورزش و جوانان بتواند تا حد ممکن اين باشگاه را سازماندهي کند تا بعد از اين ديگر اعضاي هيات مديره و مديرعامل بي دليل وارد حاشيه و ساير مسائل نشوند.

معاون پارلماني وزارت ورزش و جوانان درباره انتخاب مديرعامل باشگاه پرسپوليس و معرفي آن، يادآور شد: قرار است مديرعامل باشگاه پرسپوليس امروز (دوشنبه) از دل اعضاي خود هيات مديره و همچنين گزينه خارج از هيات مديره انتخاب و معرفي شود.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد دو عضو ديگر به اين اعضاي هفت نفره اضافه شود يا خير؟ گفت: اگر مديرعامل خارج از هيات مديره انتخاب شود به عنوان پيشنهاد اين مساله مطرح شده، اما اگر مديرعامل از خود داخل هيات مديره باشد، هيات مديره با اين هفت نفر کار خود را ادامه خواهد داد.

خادم با تشکر از علاقمندان و عذرخواهي از آنها و اصحاب رسانه، گفت: براي ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان پرونده‌ پرسپوليس چه در حوزه فني، اقتصادي و سرمايه‌گذاري بسته شده و اميدوارم پس از اين اصحاب رسانه و هواداران اين باشگاه خود با هيات مديره در تماس باشند.

او در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد محمدرضا رحيمي يکي از گزينه‌هاي منتخب وزارت ورزش و جوانان براي مديرعامل باشگاه پرسپوليس باشد؟ تاکيد کرد: ما هيچ گزينه‌اي را انتخاب نکرده‌ايم. البته چند گزينه در نظر داريم که رحيمي نيز جزو آنها است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا