گوناگون

يبانيه باشگاه پيکان در خصوص مسائل مطرح شده

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه پيکان، متن اين بيانيه به شرح زير است:

1- از ابتداي فصل تا بحال تيم‌ پيکان امتيازات زيادي را به دليل اشتباهات داوري از دست داده که مورد تاييد کميته دوران هم قرار گرفته و نمونه روشن آن هم خطاي مشخص پنالتي گرفته نشده در ‌ديدار رفت با سياه جامگان بود که همه کارشناسان داوري صحت آن را تاييد کردند. البته با لطف خدا و تلاش مضاعف کادر فني‌ و بازيکنان، تيم‌ ما به نيمه دوم پلي آف‌‌ رسيد و حالا هم در آستانه ليگ برتري شدن قرار دارد.

2- از پيش از شروع فصل، برخي‌ دنبال عدم حضور فرهاد کاظمي در پيکان بودند اما وقتي‌ تيرشان به سنگ خورد و به هدفشان نرسيدند، سعي‌ کردند با روش‌هاي گوناگون پيکان را از رسيدن به موفقيت باز دارند. در اين مدت هم حملات زيادي از سوي اين آقايان صورت گرفت اما همه ما بايد يادمان باشد که همه چيز در اراده و يد قدرت لا يزال الهي است (( يدالله فوق ايديهم)) و نبايد به راحتي‌ ايمان و تقواي الهي را فداي اهداف شخصي‌ و فردي کنيم. متاسفانه اين آقايان از جايگاه و موقعيت خود و همچنين اعتبار فدراسيون فوتبال استفاده نادرست کرده و با افترا و اتهام زني دنبال ضربه زدن به پيکان بودند و هنوز هم به اين رفتار خود ادامه ميدهند که اين اتهامات بي‌ پايه و نادرست، از طريق مراجع قضايي پيگيري ميشود. اين آقايان بدانند اراده بندگان در مقابل اراده خداوند هيچ است.

3- يک خبرگزاري با پيامک نمودن مطلبي سراسر دروغ بدنبال فرافکني و جوسازي رسانه اي عليه تيم پيکان مي باشد ، مسائلي‌ را بيان کرده که کاملاً کذب و نادرست است، بايد در مراجع قضايي پاسخگو باشد زيرا شکوائيه اي عليه اين خبرگزاري در حال تنظيم و ارائه است ، چرا که از اصول حرفه‌اي و رسالت رسانه اي خود عدول کرده و بر اساس القائات بيروني، مطالب نا درستي‌ را مطرح و منعکس کرده که فقط اتهاماتي بي پايه و اساس بوده و در جهت سلب آرامش و تمرکز تيم است و بايد در مراجع قانوني و قضايي پاسخگو باشد.

4- مجموعه باشگاه پيکان و اعضاي کادر فني‌ و بازيکنان، به دور از اين جو سازي‌ها و رفتار‌هاي غير حرفه‌اي، با آرامش و تمرکز بالا خود را براي ديدار برگشت مقابل فجر سپاسي آماده مي‌کند و به اميد خدا، همه تلاش خود را براي صعود به ليگ برتر به کار خواهند بست.

5- اظهارات مديرعامل باشگاه فجر سپاسي به دور از اخلاق اسلامي و حرفه اي‌ و همچنين منش و اصول جوانمردانه است و ما ايشان را به خدا واگذار مي کنيم چرا که نگاه ما به ايشان، چيز ديگري بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا