گوناگون

نماینده مجلس: عملکرد شوراهای اسلامی قابل قبول است

81140906 5654967

محمد اسماعیل سعیدی روز دوشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و مسوولان شهرداری آذرشهر، گفت: در مساله شوراها به رغم تبلیغات منفی و فرافکنی های مختلف و متعدد از سوی بدخواهان و دشمنان نظام، عقل و خرد جمعی با تمام مشکلات به وجود آمده به خوبی در کشور رواج پیدا کرده است.

وی گفت: با توجه به آسیب های جدی نظام مدیریت شهری کمیته ای متشکل از مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور و جمعی از فرهیختگان و صاحب نظران اجتماعی تشکیل شده تا مدیریت واحد شهری را به صورت طرح یا لایحه درآورده و ساختار پویای مدیریت شهری را به تصویب مجلس برسانند.

سعیدی ادامه داد: انتظارات و اختیارات شهرداران و شوراها در ساختار فعلی با هم سازگار نیست، بنابراین طرحی لازم است که هم بحث حاکمیتی در معرض خطر نباشد و هم وظایف موجود به نحو احسن صورت گیرد.

وی گفت: به علت محدودیت های مختلف اعتباری و انسانی باید در سطوح مختلف اداری و اجرایی اولویت های اصلی توسط مسوولان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورت پرداختن به اولویت های فرعی در مسایل استانی و شهری اولویت های اساسی و تعیین کننده در معرض تهدیدات جدی قرار خواهد گرفت.

7236/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا