گوناگون

راجرز: مورينيو دو اتوبوس جلوي دروازه گذاشته بود

ليورپول در ديداري حساس در ليگ برتر انگليس با دو گل برابر چلسي شکست خورد تا شانس قهرماني اين تيم در ليگ برتر کاهش يابد.

برندان راجرز، سرمربي ليورپول پس از شکست تيمش برابر چلسي تاکتيک‌هاي ژوزه مورينيو را به باد انتقاد گرفت و گفت: به چلسي تبريک مي‌گويم . آنها خيلي راحت پيروز شدند و ما نتوانستيم راه دروازه‌ آنها را پيدا کنيم. چيزي که مشخص است اين که آنها بازي بسيار دفاعي را به نمايش گذاشتند و تمام بازيکنان‌شان در کنار دروازه‌شان قرار داشتند. به نظرم ژوزه مورينيو دو اتوبوس در کنار دروازه‌ چلسي پارک کرده بود. آنها شش بازيکن را روي خط حتي دروازه‌ قرار داده بودند و سه ها‌فبک را نيز يک قدم جلوتر از آنها قرار داده بودند. آنها 90 دقيقه‌ کامل به همين شکل بازي کردند و فوتبالي کاملا دفاعي به نمايش گذاشتند و هيچ نمايش هجومي را از خود نشان ندادند.

راجرز در ادامه گفت: در اين جور بازي‌ها بايد شما خيلي زود گل نخست را به ثمر برسانيد تا حريف از لاک دفاعي خارج شود. ما نتوانستيم اين کار را انجام دهيم و اين باعث شد اعتماد به نفس بازيکنان چلسي اعتماد دقيقه‌ به دقيقه‌ افزايش يابد و در نهايت به پيروزي برسد. مشخص است که آنها تنها براي تساوي به اين ورزشگاه آمده بودند، اما در نهايت توانستند در اين ديدار به پيروزي برسند. بازيکنان در اين ديدار تمام تلاش خودشان را انجام دادند و هيچ گله و شکايتي از آنها ندارم. تنها ناراحتي من بدشانسي است که گرفتار آن شديم و نتوانستيم چلسي را شکست دهيم.

سرمربي ليورپول که سابقه حضور در تيم جوانان چلسي را در کارنامه خود دارد، درباره ژوزه مورينيو گفت: اين تاکتيک نيست که مورينيو از آن استفاده مي‌کند. من اسم شيوه بازي تيم مورينيو را تاکتيک نمي‌گذارم، او فقط از بازيکنانش مي‌خواهد که عقب بنشينند و به زير توپ بزنند. اين کار خيلي ساده‌اي در فوتبال است. نمي‌دانم چلسي چرا اين طور بازي مي‌کند. آنها بازيکنان خوب و با کيفيتي در تيم‌شان دارند، اما فوتبالي کاملا دفاعي به نمايش مي‌گذارند. شيوه بازي آنها به گونه‌اي است که تنها به دنبال ضد حمله يا استفاده از اشتباه تيم حريف است.

سرمربي ليورپول در ادامه گفت: نمي تواند از جرارد انتقاد کنم. اين جور اتفاقات ممکن است در هر ديداري رخ دهد. مهم اين است که هنوز 2 امتياز از آنها بالاتر هستيم و اگر بازي‌هايمان را با برتري به پايان برسانيم، مي توانيم به قهرماني در اين فصل دست يابيم. فراموش نکنيم که هدف ما در ابتداي فصل کسب سهميه ليگ قهرمانان اروپا بود اما اکنون خيلي خوشحال هستم که در صدر جدول قرار داريم و براي قهرماني تلاش مي‌کنيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا