گوناگون

خادم: سازمان ليگ بايد رقم‌ها را منتشر کند

اميررضا خادم در گفت‌وگو با فارس، درباره اينکه گفته مي‌شود بدهي استقلال حدود 90 ميليارد تومان است، گفت: گفته مي‌شود بدهي آنها افزايش پيدا کرده، اما از مبلغ قطعي آن اطلاعي ندارم. با توجه به اينکه گروه جديد در باشگاه مستقر شده‌، اسناد مختلفي رو مي‌شود که بدهي را بالا برده است.

وي در پاسخ به اين سوال که با اين مبلغ بدهي اسپانسرها و مديرعامل دچار مشکل نمي‌شوند، اظهار داشت: اين موضوع به اسپانسرها ربطي پيدا نمي‌کند و بدهي گردن باشگاه است. درباره افشارزاده هم بايد بگويم که حتما دچار مشکل مي‌شود.

نماينده تام‌الاختيار وزير ورزش در امور واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي، درباره شرايط پرسپوليس و رفتن حميد استيلي، عنوان کرد: در روند کاري اين باشگاه مشکلي ايجاد نشده است. جلسه هيات مديره هم هر دو هفته برگزار مي‌شود و سعي مي‌کنيم در جلسات آينده جانشين استيلي را تعيين کنيم.

خادم همچنين درباره آخرين وضعيت واگذاري سرخابي‌ها به بخش خصوصي، تصريح کرد: چهارشنبه جلسه‌اي با رئيس سازمان خصوصي‌سازي و معاونش درباره روند واگذاري سرخابي‌ها داشتيم. عمده مطلب مورد بحث ما در واگذاري اين دو باشگاه حسابرسي است که بايد قانوني و رسمي باشد، به اين صورت که از طرف مجمع دو باشگاه نماينده معرفي مي‌شود و بعد از تاييد رئيس مجمع و همچنين سازمان حسابرسي، حسابرس کارش را در اين دو باشگاه آغاز مي‌کند، اما با توجه به اينکه در اين مدت حسابرسي استقلال و پرسپوليس مشکل داشته سازمان خصوصي‌سازي اعلام کرده تا زماني که حسابرسي آنها قطعي نشود نمي‌تواند تعيين قيمت کرده و آنها را براي مزايده آماده کند. بحث حسابرسي هم طبق روال قانوني 4-3 ماه زمان مي‌برد.

معاون پارلماني وزير ورزش درباره اينکه فکر مي‌کنيد سقف قرارداد باشگاه‌ها با توجه به قرارداد بازيکنان با ارقام بالا رعايت شود، گفت: تاکيد مي‌کنم سازمان ليگ به سقف قرارداد باشگاه‌ها با توجه به آيين‌نامه‌اش ورود کند. اگر ارقام قرارداد بازيکنان نجومي و غير قابل باور باشد نشان مي‌دهد سقف قرارداد رعايت نشده است. وقتي يک بازيکن 3-2 ميليارد قرارداد دارد با همه بازيکنان و کادر فکر مي‌کنيد يک باشگاهي که سقف قراردادش را 30 ميليارد عنوان کرده مي‌تواند آن را رعايت کند؟

وي افزود: مديران استقلال و پرسپوليس سقف قرارداد را رعايت کرده‌اند و نبايد اين دو تيم با اين همه هوادار متضرر شوند و در مقابل تيم‌هاي ديگر خارج از چارچوب عمل کنند. به صورت موکد از تاج مي‌خواهم به اين موضوع حساسيت نشان دهد و اميدواريم اين ارقامي که شنيده‌ايم درست نباشد.

خادم در پايان اعلام کرد که لازم است طبق آيين‌نامه سازمان ليگ قرارداد بازيکنان روي سايت قرار بگيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا