Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمعماریمعماری ملل

خانه درختی TREE HOUSE با الهام از آشیانه پرندگان طراحی و ساخته شد

خانه درختی با الهام از آشیانه پرندگان در حالی توسط معماران فرانسوی طراحی شد است که  یک شرکت معماری در پاریس به‌ تازگی یک خانه درختی لوکس را طراحی و بر روی یک درخت بلوط به اجرا درآورده است. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

در این میان طراح و سازنده ی این خانه درختی که شرکت‌ معماری Atelier LAVIT است در خصوص طراحی این کلبه درختی گفته است که این خانه را با الهام از آشیانه پرندگان طراحی و قصد دارد در آینده ای نزدیک امکان استفاده از آن ها در قالب هتل‌ های زنجیره‌ ای درختی را مورد مطالعه قرار دهد.

اگر چه طراحی مفهومی خانه های درختی موضوع جدید نیست اما تولید خانه درختی قابل نصب روی تنه درخت یک چالش جدی است و طراحی این خانه‌ ها به صورت کاربردی در عین حفظ راحتی کار ساده‌ای نیست که در این میان انگار این شرکت فرانسوی از پس این کار برآمده است.

خانه درختی

این خانه درختی به شکل یک کابین ۲۳ متر مربعی طراحی شده و جنس آن عمدتا از چوب است. لذا افراد در زمان حضور در آن تصور می‌کنند که به طور طبیعی در حال زندگی در درخت هستند. سوار کردن یا جمع کردن این خانه‌ها آسیبی به درختان زنده وارد نمی‌کند. زیرا در تولید آن علاوه بر چوب از فیبرهای طبیعی، پشم گوسفند و کنف استفاده شده است.

مدیر شرکت سازنده این خانه درختی می‌گوید :

چوب‌ های مورد استفاده در ساخت این خانه‌ درختی در برابر پوسیدگی هم مقاوم هستند. در درون این خانه مبلمان چوبی، شیشه‌های بزرگ سرتاسری برای مشاهده مناظر باشکوه اطراف، دو تخت خواب، اتاق تعویض لباس، حمام کامل و تراسی در پشت بام وجود دارد.

تماشای محیط اطراف از نمای ۳۶۰ درجه مهم‌ترین مزیت تراس این خانه درختی است. با استفاده از یک نردبان درختی ایمن می‌توان فاصله این درخت تا زمین را طی کرد.

منبع    divisare

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا