Mihanpostپیشنهاد سردبیرمعماریمعماری ملل

خانه های بلوکی هوشمند ، ایده خلاقانه کارمندان سابق شرکت آمازون ؟

یکی از کارمندان سابق شرکت آمازون قصد دارد با ارائه خانه های بلوکی هوشمند صنعت ساخت و ساز را دگرگون کند. این خانه ها سریع ساخته می شوند و می توان آب و برق و دمای آن را از راه دور کنترل کرد. آرون هولم در آمازون به عنوان مدیر بخش محصول فعالیت می کرد. اکنون او با ارائه ایده ای به نام Blockable قصد دارد خانه سازی را دگرگون کند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

هولم کارمندان سابق شرکت آمازون که ایده خلاقانه ساخت خانه های بلوکی هوشمند را ارائه داده می گوید:

خانه های بلوکی هوشمندمن در خصوص ارائه ایده ساخت خانه های بلوکی هوشمند معتقدم که اکنون جهان به خانه هایی با طراحی زیبا، ایمن و  مجهز به فناوری نیاز دارد که «پیش ساخته» باشند. برای این منظور ما سیستم خانه سازی ایجاد کردیم که بلوک هایی با توجه به درخواست مشتری می سازد. این بلوک ها را می توان با طراحی، فرم و قیمت های مختلف ساخت.

خانه های بلوکی هوشمند این شرکت با استاندارد ۱۸ در ۳۸ فوت ساخته می شوند و البته مشتریان همچنین می توانند آشپزخانه، حمام و دستشویی و فضاهای مورد نیاز خود را با طراحی دلخواه سفارش دهند. همچنین خانه های بلوکی به بستر کنترل هوشمند خانگی «بلاک سنس» متصل هستند. این بستر هوشمند  به صاحبخانه اجازه می دهد تا برق، آب، ‌دما، نور و سیستم امنیت خانگی را از راه دور کنترل کند.

از سوی دیگر راه پله نیز برای خانه های بلوکی هوشمند ساخته می شود و البته قیمت هر متر مربع از این خانه های بلوکی هوشمند ، مبلغی معادل ۱۵۰ تا ۳۰۰ دلار خواهد بود و در کل تخمین زده می شود که هزینه کل ساخت یک خانه بلوکی با توجه به متراژ آن ۲۵ تا ۱۰۰ هزار دلار شود.

با هم در میهن پست تصویری از خانه های بلوکی هوشمند ، ایده خلاقانه کارمندان سابق شرکت آمازون را تماشا می کنیم.

منبع   geekwire

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا